Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Padirac skrev 2021-06-05 21:09:49 följande:
Hahaah... det är för skönt... de som inte håller med dig har Sglasögon.. hahahaha.. sen klagas det på att du anklagas för att sprida desinformamtion och jämförs med SDhögern... ta mig tusan nu läggs korten på bordet... du skriver altså politiserade inlägg, det är därför de inte kan bemötas med saklighet och argument. Sånt funkar väl inte på vinbaren
Jag har förresten ytterligare ett land förutom Österrike och Ungern där medborgarna borde skämmas för sitt lands nazistika sympatier före och under andra världskriget. Om du gissar på Finland så gissar du rätt
Ja, jag tycker fortfarande att det är osmakligt att jag jämförs med SD, bara för att jag inte hyllar Sveriges handhavande av pandemin. Och jag tycker även att det är löjligt med anklagelserna om desinformation.
Vad då politiserande inlägg? Jag gissar vilt här, men tror inte att du har så mycket emot S-regeringen, eftersom du stött deras strategi i denna tråd. Det är kanske inte heller någon överraskning för dig, att jag inte är sosse.
Vet inte riktigt vad din kommentar om länder med nazisympatier har att göra med ämnet för denna tråd. Kan gärna diskutera nazister, men inte i denna tråd.