Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Jag syftade på Anders Tegnell faktiskt och andra på FHM!
Och har du ett dokument som styrker detta att det är preciserat?
Och jag frågar av nyfikenhet, då i tex Västagötalandsregionen bara säger i baksätet och de som har intyg på
framsätet blir hänvisade till baksätet oavsett beslut.
Har du något som säger nått annat i andra regioner?
Men sjukresor kan vara vad som helst(Egen bil, annans bil, kollektivtrafiken och fartyg(säkerligen någon glömd), och pengar får du om du betalar själv och du uppfyller krav.
Även trängselskatt, parkeringar och annat går att söka för.
Och där du betalt för egentransport så komemr detta retroaktivt, och de som fått sjukresa godkänt får du det subventionerat rätt bra.
(källa Anna-Karin Lidström, VO Infektion)"
VG säger baksätet, och hitta inte mer om det.
Men kanske taxibolagen har munskydd och tvingar dig, men det framgick inte av de texter jag läste.(Inget fel med det i mitt tycke.)
Sjukresor måste beställas och tar sin tid har jag lärt mig, men det är ju för det är icke akut det tar tid.
Men rent tekniskt så är det samma taxi man tar.
Och har du ett dokument som styrker detta att det är preciserat?
Och jag frågar av nyfikenhet, då i tex Västagötalandsregionen bara säger i baksätet och de som har intyg på
framsätet blir hänvisade till baksätet oavsett beslut.
Har du något som säger nått annat i andra regioner?
Men sjukresor kan vara vad som helst(Egen bil, annans bil, kollektivtrafiken och fartyg(säkerligen någon glömd), och pengar får du om du betalar själv och du uppfyller krav.
Även trängselskatt, parkeringar och annat går att söka för.
Och där du betalt för egentransport så komemr detta retroaktivt, och de som fått sjukresa godkänt får du det subventionerat rätt bra.
Nope, någon forskare är jag då inte.
Vad det nu ska ändra om det sakliga med fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus kan man undra.
Det intressanta är dock att man aldrig kommer så djupt in i diskussionen, då min person är viktigare att diskutera än sak för vissa.
Det är intressant att se klustret läser forskning som fan läser bibeln, dvs med konfirmationsbias och ovilja att ta in om det finns forskning som bestrider varandra, som tex på munskydd.
Andra saker så återges det rätt och den hela bilden av forskningen, och då blir det som tex på munskydd och att det blir som en solfjäder av forskningsresultat.
Som går allt ifrån inte funka överhuvudtaget, till vara otroligt bra.
Hmm, varför väljer du lägga orden i mun?
Och att bara för andrea sagt en sak som du påstår, vad har det med detta och göra och att du väljer lägga orden i mun på 'na?
VG säger baksätet, och hitta inte mer om det.
Men kanske taxibolagen har munskydd och tvingar dig, men det framgick inte av de texter jag läste.(Inget fel med det i mitt tycke.)
Sjukresor måste beställas och tar sin tid har jag lärt mig, men det är ju för det är icke akut det tar tid.
Men rent tekniskt så är det samma taxi man tar.
Se där, nu blev mitt inlägg riktigt komiskt och än mer relevant.
Undra vad som är drivande att lägga orden i mun på dig.
Det stämmer, och det gör du också om jag inte minns fel.
Man får samma varningar varje år ifrån Kina, och denna gången var varningen berättigad.