Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Är flockimmunitet verkligen inte vår strategi?
Här är en intervju från början av pandemin med en ovanligt poetisk Anders Tegnell:
www.aftonbladet.se/nyheter/a/6j7vaO/anders-tegnell-hyllar-brittisk-tanke-kring-flockimmunitet-dit-vi-beh
Under tiden: en milstolpe under radarn. Sverige har nu passerat Kina i totalt antal bekräftade döda med covid-19.
[quote=80456047][quote-nick]KillBill skrev 2020-06-09 12:31:37 följande:[/quote-nick][/quote]
Hur den verkliga statistiken ser ut kan omvärlden bara spekulera i.
Jag FHM-gissar inte. Ville bara uppmärksamma en intressant detalj. Utifrån siffrorna vi har.
[quote=80456047][quote-nick]KillBill skrev 2020-06-09 12:31:37 följande:[/quote-nick][/quote]
Här är en intervju från början av pandemin med en ovanligt poetisk Anders Tegnell:
www.aftonbladet.se/nyheter/a/6j7vaO/anders-tegnell-hyllar-brittisk-tanke-kring-flockimmunitet-dit-vi-beh
www.expressen.se/debatt/min-pappas-dod-i-covid-19-blev-onodigt-plagsam/
Svårt sjuka i Covid-19 får ligga hemma trots tomma vårdplatser och pumpas med knark trots att de behöver syrgas.
Vi måste straffa dem ansvariga.
Under tiden: en milstolpe under radarn. Sverige har nu passerat Kina i totalt antal bekräftade döda med covid-19.
Vilket arbete någon lägger ner på att få mina inlägg borttagna. Idogt!