Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det blir ointressant då vi vet sedan MYCKET MYCKET EXTREMT längesedan, att länkar på Familjeliv ofta havererar vid inlägg.
Och denna gång kunde inte jag hitta det uppenbara felet, kan du?
Och det allra minsta man kan göra är att berätta namnet på artikeln, det är det absolut minsta man måste göra om man vill ha sagt något.
Vilket inte heller Pope Joan adresserade, just för h*n inte ens vet själv vad det betyder.
/Tack pope Joan
Så du förstår inte skillnaden mellan påstående och en fråga?
Om det är oklart så "?" är nått som heter frågetecken, det indikerar att man har en fråga.
Och man förklarade mycket utförligt om antikroppstester och varför man var tvungen och ändra dom mot tidigare, då dessa inte kunde ge ett tvärsnitt av befolkningens antikroppar och anledningar till detta gavs.
Därav frågan "lyssnade du inte på PK?".
Det blir ointressant då vi vet sedan MYCKET MYCKET EXTREMT längesedan, att länkar på Familjeliv ofta havererar vid inlägg.
Och denna gång kunde inte jag hitta det uppenbara felet, kan du?
Och det allra minsta man kan göra är att berätta namnet på artikeln, det är det absolut minsta man måste göra om man vill ha sagt något.
Vilket inte heller Pope Joan adresserade, just för h*n inte ens vet själv vad det betyder.
/Tack pope Joan
Det står lite kortfattat om det i denna länk ,och längst ned finns länken till The Lancet som Pope Joan postade.
https://www.eurekalert.org/pub_releases/2020-06/mu-esp060120.php
Observera att du därefter behöver kopiera hela länken för annars fungerar den inte *länken är ofullständig".
Så du förstår inte skillnaden mellan påstående och en fråga?
Om det är oklart så "?" är nått som heter frågetecken, det indikerar att man har en fråga.
Och man förklarade mycket utförligt om antikroppstester och varför man var tvungen och ändra dom mot tidigare, då dessa inte kunde ge ett tvärsnitt av befolkningens antikroppar och anledningar till detta gavs.
Därav frågan "lyssnade du inte på PK?".
Det står lite kortfattat om det i denna länk ,och längst ned finns länken till The Lancet som Pope Joan postade.
www.eurekalert.org/pub_releases/2020-06/mu-es...
Observera att du därefter behöver kopiera hela länken för annars fungerar den inte *länken är ofullständig".
Det behövdes inte ens, länk fungerade.
Aldrig fattat varför länkar är så hopplöst konstiga på FL, ÅÄÖ är ju enkla att identifiera som felaktiga och ändra.
I detta fallet kunder jag inte riktigt greppa vad som saknades.
Hur är det obegåvat att använda normalt fungerande verktyg?
Och hur det är obegåvat att anpassa sig när verkligheten ter sig annorlunda och utöka den?
Undrar då det är det verktyg man alltid använt, och att folk slutar gå till VC är det som gjorde studien felaktig.
Detta berättade man på PK, och man berättade också att man riktade blicken mot blodgivare och hoppas på bättre tvärsnitt där.
Man berättade också att bland ?-19år, så såg man en normal ökning av antikroppar, som man skulle förvänta sig i de andra grupperna också med de utökade testerna för antikroppar och bland blodgivare.
Man berättade också att man börjar misstänka att det finns andra parametrar för antikroppar, men att man inte riktigt vet dessa än.
Därav min fråga och om du hade lyssnat på PK.
Verkligen problematiskt med den tröga utflackningen i hårt drabbade Stockholm - det gör en inte mindre kritiskt till strategin precis.
Det behövdes inte ens, länk fungerade.
Aldrig fattat varför länkar är så hopplöst konstiga på FL, ÅÄÖ är ju enkla att identifiera som felaktiga och ändra.
I detta fallet kunder jag inte riktigt greppa vad som saknades.
Inte med Pope´s, den fungerade inte alls här fast med och gå in och kopiera länkadress manuellt.
Men vet detta sedan tidigare, att länkning kan funegra för en, men inte för en annan.
Ofta är det enkelt och åtgärda, men av någon anledning gillade inte min dator just denna länk.
Och normalt brukar jag kunna fundera ut varför länkar vägrar.
Verkligen problematiskt med den tröga utflackningen i hårt drabbade Stockholm - det gör en inte mindre kritiskt till strategin precis.