Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Så du tror normal människor förstår det språket och med tidigare erfarenheter av missförstånd?
Och de som är ointresserade, kommer inte fatta ett enda ord.
Och det kommer kortsiktig politisk intressen utnyttja.
Då lägger vi den åtsidan som ointressant så länge då.
Inte alls obegåvat, men det var det urvalet man blev given.(vaken man ville eller ej, och det urvalet är inte representativt av samhället)
Det finns ju ett alternativ till, det är att skicka brev/ringa in för testning.
Som du förstår urvalet finns inte för att få ett tvärsnitt, hur kan du ens missa en så uppenbar?
Och det är därför man söker bland blod hos blodgivare för detta, kan det vara så att du inte förstår vad de säger?
Eller vill du inte förstå?
För du gör mig perplex i att missa problematiken som man aldrig haft innan i antikroppstester pga avsaknaden av folk slutar gå till VC.
Det FHM berättar just nu, kommer inte många ens förstå.
Det är för avancerat för många, och en ovilja att förstå.
Som att urvalet för antikroppstester är snedvridet och hur testning fungerar.
Visade sig direkt.
Du vet att det är svåra problem med länkar, och du berättade där du inte var intresserad att diskutera.
Och vi vet redan du inte läst igenom 174st forskningsrapporter.(för mig det var den siffran, kan vara annan dock irrelevant för sak.)
Vet du ens vilka det gäller, för kreti och pelti, eller de som står med sina huvuden i smittan?
Det blir ointressant då vi vet sedan MYCKET MYCKET EXTREMT längesedan, att länkar på Familjeliv ofta havererar vid inlägg.
Och denna gång kunde inte jag hitta det uppenbara felet, kan du?
Och det allra minsta man kan göra är att berätta namnet på artikeln, det är det absolut minsta man måste göra om man vill ha sagt något.
Vilket inte heller Pope Joan adresserade, just för h*n inte ens vet själv vad det betyder.
/Tack pope Joan