FuckGoggleAskMe skrev 2021-01-23 17:36:46 följande:
När vi pratar om kriget? Det var ett exempel på ämnen som dykt upp ibland, tror senaste det hände var runt 3 år sedan när jag pratade med en ungrare, och nej, vi pratade inte om Österrike. Vilket intresse du visar för mina samtalsämnen!
Tror du verkligen att jag tror att Anders bestämmer lagarna? Spännande, men javisst ja, jag var ju obegåvad osv osv.
Jag lastade Anders för hans rekommendationer, och regering och riksdag för deras sena lagar.
Tror du verkligen att jag tror att Anders bestämmer allt på FoHM och gör allt där? Intressant teori.
Det är visst lite kallt, men en kofta värmer dig säkert.. *brrr*
Det är ju mer än tråkigt att en debatt där någon har en annarlunda uppfattning än du har slutar i att du anser att du är obegåvad, eller att du anser att någon annan anser att du är obegåvad.
Ja, jag referade till de saker du tidigare tagit upp i tråden här.. så det är Ungrare du inte ska skämmas inför.. intressant det också.. Ungerns 30-talshistoria med nära förbindelser med både fasicster och nazister, deltagandet i kriget på axelmakternas sida och en fascistisk/nazistisk premiärminister vald på -44. Nej, som svensk kan du se Ungern i ögonen utan att skämmas för kriget..