Inlägg från: Anonym (Ella.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ella.)

Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin

FuckGoggleAskMe skrev 2021-01-23 22:08:05 följande:

Tja har du något substantiellt att tillföra diskussionen skulle det väl vara intressant att veta. 

Har du ingen känsla för feeling.
  • Anonym (Ella.)
    Pope Joan II skrev 2021-01-23 22:20:46 följande:

Det står ju i mitt inlägg vad jag vill veta?

Jasså. Men det förstår inte jag. Kan du vara så snäll att förklara för mig.
  • Anonym (Ella.)
    Pope Joan II skrev 2021-01-23 22:30:07 följande:

Vad i Padiracs resonemang gillade du? Om du skulle återberätta i sammandrag vad han menade med sitt inlägg som gjorde att du gav det en tumme upp - vad skulle du då skriva?

Jag tycker om vad jag vill, precis som.
  • Anonym (Ella.)
    Anonym (Ella.) skrev 2021-01-23 22:37:16 följande:

Jag tycker om vad jag vill, precis som.

du
  • Anonym (Ella.)
    Pope Joan II skrev 2021-01-23 22:30:07 följande:

Vad i Padiracs resonemang gillade du? Om du skulle återberätta i sammandrag vad han menade med sitt inlägg som gjorde att du gav det en tumme upp - vad skulle du då skriva?

Vad är problemet. Jag tycker som jag vill och du tycker som du vill. Familjeliv är ett öppet forum.
  • Anonym (Ella.)
    Pope Joan II skrev 2021-01-23 22:44:13 följande:

Självklart gör du det, jag ifrågasätter verkligen inte det. Dina svar här tycker jag räcker fint. Så tack för det, Ella med punkten. 

Tack. Från Ella med punkten.
  • Anonym (Ella.)

Ingen tvingar mitt barn att ha munskydd på sig i skolan.

• Anonym (Ella.)
    Anonym (Proctor) skrev 2021-01-23 23:33:01 följande:

ojojoj...du vill ju ha den de kallar "fjamåt" som statsminister så klart du inte gillar att man nämner quicks polare.

Bara för att en person inte kan tala rent, så betyder det inte att hen inte förstår ett och annat. Sluta att göra narr av människor som redan har det svårt.
  • Anonym (Ella.)
    Anonym (Ella.) skrev 2021-01-24 00:10:33 följande:

Bara för att en person inte kan tala rent, så betyder det inte att hen inte förstår ett och annat. Sluta att göra narr av människor som redan har det svårt.

Och, jag förväntar mig sarkasmer och annat påhopp.
  • Anonym (Ella.)
    Anonym (Proctor) skrev 2021-01-24 00:22:39 följande:

Okej jag ska sluta göra narr av stackars makthavare som har det så svårt. Hoppas du får en god natts sömn, Ella med punkten.

Min sömn är och har alltid varit bra. God natt önskar jag dig, Ella med punkten.
Svar på tråden Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin