Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Tja har du något substantiellt att tillföra diskussionen skulle det väl vara intressant att veta.
Tja har du något substantiellt att tillföra diskussionen skulle det väl vara intressant att veta.
Det står ju i mitt inlägg vad jag vill veta?
Vad i Padiracs resonemang gillade du? Om du skulle återberätta i sammandrag vad han menade med sitt inlägg som gjorde att du gav det en tumme upp - vad skulle du då skriva?
Jag tycker om vad jag vill, precis som.
Vad i Padiracs resonemang gillade du? Om du skulle återberätta i sammandrag vad han menade med sitt inlägg som gjorde att du gav det en tumme upp - vad skulle du då skriva?
Självklart gör du det, jag ifrågasätter verkligen inte det. Dina svar här tycker jag räcker fint. Så tack för det, Ella med punkten.
Ingen tvingar mitt barn att ha munskydd på sig i skolan.
ojojoj...du vill ju ha den de kallar "fjamåt" som statsminister så klart du inte gillar att man nämner quicks polare.
Bara för att en person inte kan tala rent, så betyder det inte att hen inte förstår ett och annat. Sluta att göra narr av människor som redan har det svårt.
Okej jag ska sluta göra narr av stackars makthavare som har det så svårt. Hoppas du får en god natts sömn, Ella med punkten.