Skulle du lämna din partner om han/hon var otrogen?
Skulle du?
Skulle du?
Självklart! Fattar inte ens hur man kan stanna kvar när all tillit är bortblåst.
Många tror sig vara säkra på att de skulle lämna, men om de sedan hamnar i den situationen är valet ofta inte lika enkelt.
Det borde alltså finnas separata svarsalternativ, dels för de som inte blivit bedragna ,dels för de som blivit det.
Absolut. Det finns inget större svek, för min del iaf.
Helt omöjligt att svar på. Helt beroende på hur, varför och en massa andra aspekter men otrohet leder absolut inte till att jag automatiskt skulle välja att lämna.
Många tror sig vara säkra på att de skulle lämna, men om de sedan hamnar i den situationen är valet ofta inte lika enkelt.
Det borde alltså finnas separata svarsalternativ, dels för de som inte blivit bedragna ,dels för de som blivit det.
Nä, däremot skulle jag konstatera att förhållandet nu var öppet och jag inte måste vara monogam längre
Verkar dumt att vederbörande är det utan att tala om det eftersom jag är tämligen öppen med att jag gärna är med flera samtidigt.
Bättre vi alla leker tillsammans i så fall
Berätta nu om hur det gick då din partner var otrogen, och ni hade flera små barn och villaområdet, dagiset och skolorna var utmärkta. Då din partner trots allt visade ärlig ånger och gjorde allt för att förbättra sig.
Hur gjorde du då?