Skulle du lämna din partner om han/hon var otrogen?
Skulle du?
Skulle du?
Självklart! Ett prassel och hon är historia.
Då är frågan vad som är otrohet.
Jag hade lämnat min tjej direkt om hon hade haft sex med eller kysst en annan man, eller om hon hade haft en pågående chatflirt med någon hon avsåg att träffa.
Har i tidigare relation stannat efter otrohet, vet hur extremt illa det skadade mig så det misstaget gör jag aldrig om.
Svårt att säga i nuläget faktiskt. När jag var yngre hade jag lämnat. Men numera finns det helt andra saker som jag skulle lämna en partner för - brist på respekt främst i alla former. Däremot känner jag inte längre så mycket behov att ha min partner för mig själv. Jag menar, det skulle förstås vara en katastrof om han inte älskade mig längre. Men om han hade ett mer ytligt sexuellt intresse av en annan kvinna - det skulle inte störa mig nämnvärt. Tror jag. Det är alltid svårt att säga, så länge man inte är i situationen.
Har blivit bedragen, förlåter naturligtvis inte någon som bevisat att den inte går att lita på.
Ja, det hade jag. Har blivit bedragen 2 ggr innan jag träffade min man och lämnade bägge gångerna. Finns inget annat alternativ för mig.
Många tror sig vara säkra på att de skulle lämna, men om de sedan hamnar i den situationen är valet ofta inte lika enkelt.
Det borde alltså finnas separata svarsalternativ, dels för de som inte blivit bedragna ,dels för de som blivit det.
Ja, skulle förlåta. Kan inte leva utan honom.
Berätta nu om hur det gick då din partner var otrogen, och ni hade flera små barn och villaområdet, dagiset och skolorna var utmärkta. Då din partner trots allt visade ärlig ånger och gjorde allt för att förbättra sig.
Hur gjorde du då?
Många tror sig vara säkra på att de skulle lämna, men om de sedan hamnar i den situationen är valet ofta inte lika enkelt.
Det borde alltså finnas separata svarsalternativ, dels för de som inte blivit bedragna ,dels för de som blivit det.