Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Whattup Homette? . Tack för alla dina svar. Jag vet inte vad jag ska svara på riktigt. .
På tal om ingenting. Visste ni att världens ände finns? Den ligger i Norge. Min kompis var där, men han blev besviken. Det var bara en skylt som det stod "Världens ände" på och en massa berg.
Jo, det kan jag tänka mig att det är. Hade ändå inte vågat simma med dem. Tänk om dem käkar upp en.
Torsten kom på ett rim han tyckte var bra:
I wanna kill Buffalo Bill, but still, I ain't got no skills so I run for the hills, eating my purple pills.
Tack. . Jo, det är ju alltid trevligt som sagt. Fast jag pratar gärna inte i telefon egentligen, men med henne så går det bra. .
Spinner den mycket? .
Det här är tredje filmen i filmserien. Caspian och skeppet Gryning. Gillar de andra två delarna lite bättre, men den här är också bra. .
Om ni gillar kött så titta på den här killen. Jag drar alltid till affären och köper entrecote efter jag sett hans filmer.
">
Tack för länken! Är ju lite av en foodie så måste ses. Lär väl bli sugen som fan jag med. Ditt fel om jag gör inbrott på ICA för att sno entrecote! :P
Finns en massa intressant i Norge, t ex Hell. Är Gods Expedition, enligt skylt på tågstation
Det kan vara så att jag har en liten gul badanka bakom en bokhylla. Kanske till o med två. Så nu vet ni det.
Whattup? .
På tal om ingenting. Visste ni att världens ände finns? Den ligger i Norge. Min kompis var där, men han blev besviken. Det var bara en skylt som det stod "Världens ände" på och en massa berg.
Torsten kom på ett rim han tyckte var bra:
I wanna kill Buffalo Bill, but still, I ain't got no skills so I run for the hills, eating my purple pills.
Spinner den mycket? .
Det här är tredje filmen i filmserien. Caspian och skeppet Gryning. Gillar de andra två delarna lite bättre, men den här är också bra. .
BTW. Wiggers är vita som låtsas eller vill vara svarta och pratar som de svarta. Ungefär som Torsten gör.
BTW. Wiggers är vita som låtsas eller vill vara svarta och pratar som de svarta. Ungefär som Torsten gör.