pyssel skrev 2020-02-13 16:48:12 följande:
Har pekat ut dina felaktigheter om autism, men du vägrar som vanligt inse när du har fel. Fast det vet jag ju, det händer väl först när det snöar i helvetet. D e t är faktiskt ett mkt framträdande drag hos vissa med autism men kan också härledas till några andra psykiatriska diagnoser.
Vad är det för en jättekonstig fråga du försökt formulera? Ställ en riktig fråga en enda gång som betyder något. Har du riktiga frågor om autism, fråga på. Jag vet antingen svaret själv eller är så pass van att sovra i en mängd information inom mitt område så jag kan plocka fram det du inte känner till (.. måste vara ca allt om autism då).
Var du klar med påhoppen nu alltså? Det där om perfektion, svart/vitt, självbild och övrigt delirium.. eller?
Som sagt vad, vi träffar testparametrar nästan alla människor.
Detta var en liten sak, och mer kuriosa, men du valt personliga påhopp istället, vilket berättar vem du är.
Jag har inte ens börjat påhoppen, då det du står för dom.
Anonym (anonym 2) skrev 2020-02-13 17:14:50 följande:
Är klyban tiina87? Maken på okunnighet hos klyban alltså.
Så du tror att du kommer klara alla test utan träffa de parameter som finns för diagnosen?
Så många som känner sig träffade verkar det som, när man bara säger att vi nästan alla kommer träffar parametrar vid testning för autism.
Dock måste man uppnå en hel del för få diagnosen autism, som i sin tur har nivåer på detta.
Men vill man tro autism är svart och vitt, så är det en fantasi från start.