Undrandee skrev 2020-02-28 14:58:27 följande:
Absolut, vi försöker men som en annan skrev, är lättare sagt än gjort :P
Nu igår fick jag förhöjd temp mellan 37,6- 38,0, ont i kroppen och svin trött .Idag är det normalt igen (37,0)
Det är bara att vänta nu.
När kan jag testa tro? ÄL+5 idag
Det är jättesvårt att "slappna av" och jag blir i varje fall frustrerad när folk säger det haha. Vi var till läkaren för 1.5 månad sen då vi påbörjade en utredning. Första hon sa var "ni måste slappna av!" Man ba: "tack jag vet, men hur?"
Läst lite löst i tråden och såg att du nyligen varit gravid också. Då kan det kanske vara skönt att försöka hitta ÄL m.m. för att se att kroppen kommer igång.
Men sista månaden har jag varken tempat, gjort ÄL-tester, kollat "ÄL-sekret", haft uppehåll i min träning (bara gått promenader), bara haft sex efter lust, inte varit aktiv på FL (haha) m.m. Ingen aning om jag kunnat "slappna av" men har för första gången fått ett plus! Så det kan ha funkat för mig. Är inget direkt tips men det skadar ju inte att prova en månad om man känner för det tänker jag? Så sjukt hur kroppen funkar!
Och detta är absolut ingen tillrättavisning eller bevis för att "jag gjort rätt". Jag har skrivit det förr men jag är övertygad om att vi alla mamas to be här på FL kommer ha vår unge i famnen, det kan bara ta lite tid! (För oss tog det 14 månader, vet att det inte är jättelång tid men kändes som en evighet och mådde verkligen kasst i perioder)