Mammaresan skrev 2020-03-02 11:57:27 följande:
Ja jag förstår inte heller.. börjar undra om ÄL kom ybersent på dag 23-24 i slutändan.. Då är det ju inte konstigt att den blir sen med nästan 2 veckor. Men jag vet inte. Tycker kroppen beter sig knasigt. Livmodertappen samt känslan i slidan/tappen visar inga tecken på mens än. Så bara att fortsätta vänta. Så segt och jobbigt att behöva vänta, att känsla i slida/tapp är tecken på graviditet men att så ändå inte är fallet då det är negativa test. Hade ju inte sex senare så kan inte vara tidigt gravid heller. Finns bara en chans som kan ha blivit prickad i februari. ;P Och den skulle visat sig vid det här laget. Dag 35 idag här. Vilken menscykeldag är du på?
är på dag 32 nu. har haft 29 dagars cykel på pricken sen i september, innan dess lite mer oregelbunden, mellan 26 och 31 dagar typ. undrar om jag kan ha hoppat över min äl helt denna månad? hade inte alls några symptom på äl utan gick bara efter kalendern. det är som att detta planerande och kartläggande av cykeln har stressat upp kroppen och satt den helt på strejk..