• båtship12345

Invandrare och problem

Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?

Jag är genuint nyfiken.

-->VAR OBJEKTIVA<-- 

• Svar på tråden Invandrare och problem
  • Perjonsson

Sinnesjukan fortsätter i denna tråd.

Fakta:

SD är ett parti som vilket annat som av logiska förklaringar ligger på 25%.

Varför?

SD är ett parti som blommat ut då de faktiskt har bra lösningar på alla de problem som de amdra partierna har skapat men inte vill erkänna. Därför skrattar övriga världen åt oss.

Det är bara att se på efterlyst, polisprogram, nyheter och statistik på vilka som kommit hit och förstört landet.

Pendeln måste dras tillbaka och de som är förtjänade av det får bo kvar i detta land.

Det är samma regel som i idrott el på andra ställen. Sköter man sig inte, inte an0assar sig, följer regler, bidrar till välfärdsbygget så åker man ut med en fraktbåt bara.

Själv hör jag imte till sd längre för de har blivit för mesiga och jag vill gå fortare fram.

• Bejje
    Perjonsson skrev 2020-03-02 21:42:21 följande:

Sinnesjukan fortsätter i denna tråd.

Fakta:

SD är ett parti som vilket annat som av logiska förklaringar ligger på 25%.

Varför?

SD är ett parti som blommat ut då de faktiskt har bra lösningar på alla de problem som de amdra partierna har skapat men inte vill erkänna. Därför skrattar övriga världen åt oss.

Det är bara att se på efterlyst, polisprogram, nyheter och statistik på vilka som kommit hit och förstört landet.

Pendeln måste dras tillbaka och de som är förtjänade av det får bo kvar i detta land.

Det är samma regel som i idrott el på andra ställen. Sköter man sig inte, inte an0assar sig, följer regler, bidrar till välfärdsbygget så åker man ut med en fraktbåt bara.

Själv hör jag imte till sd längre för de har blivit för mesiga och jag vill gå fortare fram.

Håller helt med dig. Var medlem i SD förr, men är inte det idag, men tycker fortfarande att SD är det enda partiet som sitter i riksdagen som går att rösta på.
    Att rösta på säg AfS ger inget om man nu tycker det är bättre. De lider av samma problem som SD gjorde i yngre dar, de anses för extrema, men det som en gång var extremt anses helt normalt idag av partier som Socialdemokraterna, Moderaterna, KD etc.

Jag har varit med och kollat in SD sedan valet 2004. Just det året röstade jag inte SD, men minns att SD, tror t.o.m. det var Jimmie, stå på torget där jag då bodde och förklara SD's politik. Tyckte redan då det verkade rimligt, men på grund av att jag ville göra skillnad med min röst och SD var så små så blev det en röst på ett annat parti.

Mycket av det SD då talade om är idag en självklarhet bland stora partier, men bara efter år ut och år in av tjatande i riksdag och medier där Åkesson förnedrats och kallats rasist tills en dag då hans ord inte längre är rasistiska utan används av flera andra partier. Märkligt.

Snackar om saker som att ha gränskontroller, kraftigt begränsa invandringen, att kunna snacka om invandrares kriminalitet i ett statistiskt syfte osv osv.

Saker som detta var brutal rasism när SD tog upp det, men används av andra partier idag. Betyder det att många fler partier har blivit rasistiska partier eller att SD inte var det med sina uttalanden så många år sedan?
  • Anonym (Stefan)
    Padirac skrev 2020-03-02 19:09:48 följande:

Absolut inte - den som har högst svansföring förnekar SDs historia, principprogram och politiska ambitioner OCH försvarar detta med whatabout kommunister OCH vill därför försvara samarbetet med nyssnazisterna SD.

Påståendet att SDs kopplingar till nazism, rasism , fascism och vitmakt enbart är enstaka personer är en grov lögn. Sverigedemokraterna är i sitt bildande tätt bundna till BSS, fascisten och tidigare nazisten Per Engdahls ideologier, VAM, Gustaf Ekström, Gösta Bergkvist, Ranshede, Klarström, SDs närhet med NSF,  Vesterlund,  Hallgren Bengtsson och när Åkesson blev medlem i partiet var det fortfarande uttalat nazistiska - förutom motståndet mor EU som var det enda Åkesson märkte då... *trovärdigt eller inte*

Under många år samarbetade SD (med JÅ och MK i ledande ställning) med eurofascister som finansierade SDs material... 

www.expressen.se/nyheter/inloggad/har-ar-sds-morka-bakgrund-i-nazism/

www.aftonbladet.se/debatt/a/kJzjwk/ss-svensken-var-inte-bara-revisor-i-sd

www.aftonbladet.se/nyheter/a/OnEpOl/sanning-2--sd-1995

expo.se/2015/11/%C3%A5kessons-ok%C3%A4nda-skrift-ansl%C3%B6t-sig-under-nazibelastad-period

expo.se/fakta/wiki/sverigedemokraterna-sd

Att försvara denna rörelse med whatabout kommunister är en strategi som avlöser försvaret för denna rörelse med att det bara var några ensstaka individet (vilket är en grov lögn) som i sin tur avlöste försvaret för denna rörelse med påståendet om att det var S med PAH som var nazister - samma PAH som i JÅs fantasivärld har skrivit förordet till hans bok...

Åkesson har ju skrivit sagor förr  www.svd.se/expo-skrift-ger-ny-bild-av-akessons-forflutna

"Men enligt den text, ?Sagan om SDU-Sölvesborg?, som Åkesson enligt Expo fick publicerad i SDU-Syds medlemsblad 1997, stämmer alltså inte Åkessons berättelse om hur och när han gick med i partiet."

Oavsett kommunisters vara eller inte vara så räcker SDs historia och nuvarande förnekande och lögner av densamma tillsammans med att SD ser ut som en nazistisk plantskola på samma sätt som SDU var det på 90-talet för att ta avstånd från samarbete med SD.

Försvarar du eller förktastar du S alla samarbeten med V som är fullt av anti-demokrater?
  • Anonym (Stefan)
    KillBill skrev 2020-03-02 20:56:59 följande:

Att du inte ger dig. För det första så så är Ung vänster en organisation som är fristående från Vänsterpartiet. För det andra så står det ingenstans i Vänsterpartiets partiprogram att man propagerar för kommunism (det du tidigare påstått är ett falsarium).För det tredje framgår det av Ung vänsters principprogram att samhällsförändringen ske ske genom fria val. Sedan fattar du väl att M och KD inte skulle sammarbeta med ett kommunistiskt parti? tror verkligen. Att någon som Ebba Busch Thor skulle samarbeta med kommunister? Du är för rolig

Så om man vill införa nazism genom fria val så är det ok? 11 gånger nämmer Ung Vänster revolution i sitt principprogram och är oerhört tydliga med att det är så de vill införa ain kommunism.

Ett parti kan mao sourca hela sin partistyrelse från NMR så är det ok för dig? Bra att du är tydlig så vi vet att du är ok med anti-demokrater!!
  • Anonym (Stefan)
    Padirac skrev 2020-03-02 21:04:39 följande:

Enligt SD-logik kan det ju vara så att M och KD håller på med vänsterliberal smörja - alltså att de är kommunister de också

Enligt "s-logik" är det helt ok att bilda regering med stöd av ett parti där hela styrelsen kommer från en anti-demokratisk revolutionär organisation. Så länge den är vänstervriden.
  • KillBill
    Anonym (Stefan) skrev 2020-03-03 06:51:51 följande:

Så om man vill införa nazism genom fria val så är det ok? 11 gånger nämmer Ung Vänster revolution i sitt principprogram och är oerhört tydliga med att det är så de vill införa ain kommunism.

Ett parti kan mao sourca hela sin partistyrelse från NMR så är det ok för dig? Bra att du är tydlig så vi vet att du är ok med anti-demokrater!!

Jag är ledsen men jag kan inte hjälpa dig när du väljer att bara läsa utryckts fraser och inte hela Ung vänsters principprogram som slår fast att samhällsförändringen ska ske med folkmajoritetens stöd och bekräftas i allmänna val. Det går inte att ta dig på allvar när du håller på så.

Det är skrattretande att du tror att moderater, kristdemokrater och sverigedemokrater skulle sammarbeta med ett revolutionärt kommunistiskt parti.

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • AnonymMänniska

Frågan är om du någonsin har varit i dessa områden? De är mycket säkrare och livstandarden där är mycket bättre än t.ex. Ryssland, Ungern, Österrike, Grekland, Italien, och många andra skitländer som SD hyllar.

• Anonym (Stefan)
    KillBill skrev 2020-03-03 07:19:50 följande:

Jag är ledsen men jag kan inte hjälpa dig när du väljer att bara läsa utryckts fraser och inte hela Ung vänsters principprogram som slår fast att samhällsförändringen ska ske med folkmajoritetens stöd och bekräftas i allmänna val. Det går inte att ta dig på allvar när du håller på så.

Det är skrattretande att du tror att moderater, kristdemokrater och sverigedemokrater skulle sammarbeta med ett revolutionärt kommunistiskt parti.

Så länge man inför nazism med demokratiska val är det alltså ok tycker du.

Då kan ett parti ta in hela sin partistyrelse från ett ungdomsföebund som är öppet med att de vill införa nazism utan att du kommer anmärka på det. Bra då vet vi!
  • Bejje

Demokrati är demokrati, folkets röst.

Om viljan från folket är att rösta på säg ett parti som är öppet nazistiskt så kan det säkert bli så att det partiet får styra.

Men nu är det ju så att nazism är ett så illa laddat ord och varenda människa vet om vad som hände under andra världskriget, så OM ett parti är öppet nazistiska så har jag mycket svårt att se att ett sådant parti har den minsta lilla chans.

• Anonym (Stefan)
    Bejje skrev 2020-03-03 11:31:15 följande:

Demokrati är demokrati, folkets röst.

Om viljan från folket är att rösta på säg ett parti som är öppet nazistiskt så kan det säkert bli så att det partiet får styra.

Men nu är det ju så att nazism är ett så illa laddat ord och varenda människa vet om vad som hände under andra världskriget, så OM ett parti är öppet nazistiska så har jag mycket svårt att se att ett sådant parti har den minsta lilla chans.

Så hur kan V som har ett ungdomsförbund med helt öppen revolutionär kommunism i sitt principprogram klara sig när hela deras partistyrelse kommer från denna?
Svar på tråden Invandrare och problem