Invandrare och problem
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Sinnesjukan fortsätter i denna tråd.
Fakta:
SD är ett parti som vilket annat som av logiska förklaringar ligger på 25%.
Varför?
SD är ett parti som blommat ut då de faktiskt har bra lösningar på alla de problem som de amdra partierna har skapat men inte vill erkänna. Därför skrattar övriga världen åt oss.
Det är bara att se på efterlyst, polisprogram, nyheter och statistik på vilka som kommit hit och förstört landet.
Pendeln måste dras tillbaka och de som är förtjänade av det får bo kvar i detta land.
Det är samma regel som i idrott el på andra ställen. Sköter man sig inte, inte an0assar sig, följer regler, bidrar till välfärdsbygget så åker man ut med en fraktbåt bara.
Själv hör jag imte till sd längre för de har blivit för mesiga och jag vill gå fortare fram.
Sinnesjukan fortsätter i denna tråd.
Fakta:
SD är ett parti som vilket annat som av logiska förklaringar ligger på 25%.
Varför?
SD är ett parti som blommat ut då de faktiskt har bra lösningar på alla de problem som de amdra partierna har skapat men inte vill erkänna. Därför skrattar övriga världen åt oss.
Det är bara att se på efterlyst, polisprogram, nyheter och statistik på vilka som kommit hit och förstört landet.
Pendeln måste dras tillbaka och de som är förtjänade av det får bo kvar i detta land.
Det är samma regel som i idrott el på andra ställen. Sköter man sig inte, inte an0assar sig, följer regler, bidrar till välfärdsbygget så åker man ut med en fraktbåt bara.
Själv hör jag imte till sd längre för de har blivit för mesiga och jag vill gå fortare fram.
Absolut inte - den som har högst svansföring förnekar SDs historia, principprogram och politiska ambitioner OCH försvarar detta med whatabout kommunister OCH vill därför försvara samarbetet med nyssnazisterna SD.
Påståendet att SDs kopplingar till nazism, rasism , fascism och vitmakt enbart är enstaka personer är en grov lögn. Sverigedemokraterna är i sitt bildande tätt bundna till BSS, fascisten och tidigare nazisten Per Engdahls ideologier, VAM, Gustaf Ekström, Gösta Bergkvist, Ranshede, Klarström, SDs närhet med NSF, Vesterlund, Hallgren Bengtsson och när Åkesson blev medlem i partiet var det fortfarande uttalat nazistiska - förutom motståndet mor EU som var det enda Åkesson märkte då... *trovärdigt eller inte*
Under många år samarbetade SD (med JÅ och MK i ledande ställning) med eurofascister som finansierade SDs material...
www.expressen.se/nyheter/inloggad/har-ar-sds-morka-bakgrund-i-nazism/
www.aftonbladet.se/debatt/a/kJzjwk/ss-svensken-var-inte-bara-revisor-i-sd
www.aftonbladet.se/nyheter/a/OnEpOl/sanning-2--sd-1995
expo.se/2015/11/%C3%A5kessons-ok%C3%A4nda-skrift-ansl%C3%B6t-sig-under-nazibelastad-period
expo.se/fakta/wiki/sverigedemokraterna-sd
Att försvara denna rörelse med whatabout kommunister är en strategi som avlöser försvaret för denna rörelse med att det bara var några ensstaka individet (vilket är en grov lögn) som i sin tur avlöste försvaret för denna rörelse med påståendet om att det var S med PAH som var nazister - samma PAH som i JÅs fantasivärld har skrivit förordet till hans bok...
Åkesson har ju skrivit sagor förr www.svd.se/expo-skrift-ger-ny-bild-av-akessons-forflutna
"Men enligt den text, ?Sagan om SDU-Sölvesborg?, som Åkesson enligt Expo fick publicerad i SDU-Syds medlemsblad 1997, stämmer alltså inte Åkessons berättelse om hur och när han gick med i partiet."
Oavsett kommunisters vara eller inte vara så räcker SDs historia och nuvarande förnekande och lögner av densamma tillsammans med att SD ser ut som en nazistisk plantskola på samma sätt som SDU var det på 90-talet för att ta avstånd från samarbete med SD.
Att du inte ger dig. För det första så så är Ung vänster en organisation som är fristående från Vänsterpartiet. För det andra så står det ingenstans i Vänsterpartiets partiprogram att man propagerar för kommunism (det du tidigare påstått är ett falsarium).För det tredje framgår det av Ung vänsters principprogram att samhällsförändringen ske ske genom fria val. Sedan fattar du väl att M och KD inte skulle sammarbeta med ett kommunistiskt parti? tror verkligen. Att någon som Ebba Busch Thor skulle samarbeta med kommunister? Du är för rolig
Enligt SD-logik kan det ju vara så att M och KD håller på med vänsterliberal smörja - alltså att de är kommunister de också
Så om man vill införa nazism genom fria val så är det ok? 11 gånger nämmer Ung Vänster revolution i sitt principprogram och är oerhört tydliga med att det är så de vill införa ain kommunism.
Ett parti kan mao sourca hela sin partistyrelse från NMR så är det ok för dig? Bra att du är tydlig så vi vet att du är ok med anti-demokrater!!
Frågan är om du någonsin har varit i dessa områden? De är mycket säkrare och livstandarden där är mycket bättre än t.ex. Ryssland, Ungern, Österrike, Grekland, Italien, och många andra skitländer som SD hyllar.
Jag är ledsen men jag kan inte hjälpa dig när du väljer att bara läsa utryckts fraser och inte hela Ung vänsters principprogram som slår fast att samhällsförändringen ska ske med folkmajoritetens stöd och bekräftas i allmänna val. Det går inte att ta dig på allvar när du håller på så.
Det är skrattretande att du tror att moderater, kristdemokrater och sverigedemokrater skulle sammarbeta med ett revolutionärt kommunistiskt parti.
Demokrati är demokrati, folkets röst.
Om viljan från folket är att rösta på säg ett parti som är öppet nazistiskt så kan det säkert bli så att det partiet får styra.
Men nu är det ju så att nazism är ett så illa laddat ord och varenda människa vet om vad som hände under andra världskriget, så OM ett parti är öppet nazistiska så har jag mycket svårt att se att ett sådant parti har den minsta lilla chans.
Demokrati är demokrati, folkets röst.
Om viljan från folket är att rösta på säg ett parti som är öppet nazistiskt så kan det säkert bli så att det partiet får styra.
Men nu är det ju så att nazism är ett så illa laddat ord och varenda människa vet om vad som hände under andra världskriget, så OM ett parti är öppet nazistiska så har jag mycket svårt att se att ett sådant parti har den minsta lilla chans.