Invandrare och problem
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Det är klart att de måste skärpa sig för att vara trovärdiga - just nu hyser de massa nazzar, fascister och etnopluralister i partiet samtidigt som de säger att de aldrig varit något av detta som part - trots att ALLA vet att det är en lögn.
För trovärdighet krävs uppriktig öppenhet, inte hittepå om vad som är och varit. Sanningen är inte vad som sägs, utan hur det förhöll och förhåller sig i verkligheten.
Sen tycker jag inte att något riksdagspart ska samarbeta med SD just för att de har dessa antidemokratiska grundbultar i sitt parti, sitt principprogram och sen har mage om att ljuga om det.. trovärdighet NOLLA..
Det står utryxkligen att de ska verka för ett kommunistiskt samhälle i ung vänsters principprogram som Moderpartiet har inflytande över.
Du kan inte lura i NÅGON att du hade försvarar ett parti som skrev samma sak om Nazism.
ungvanster.se/wp-content/uploads/2018/02/Principprogram-Ung-V%25C3%25A4nster-2017.pdf&ved=2ahUKEwi25Y_esPnnAhWny6YKHQ2bA1oQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw1UtSU2gnb012-QaPoHeK56
Det olustiga är att DU försvarar ett antidemokratiskt parti som har plats i Sveriges riksdag, dvs SD.
Det olustiga är att DU försvarar ett antidemokratiskt parti som har plats i Sveriges riksdag, dvs SD.
Läs vad du skrivit, du vill att SD ska behandlas på samma inkluderande sätt som ett kommunistiskt parti . Det är att stödja ett part med nyssnazister som välkomnar nazister, fascister och rasister samt driver en anti-demokratisk politik avseende människors lika värde, medie -och kulturpolitik.
Det är mer olustigt
Jag antar att du skämtar för jag har svårt att tro att någon tror att Ung vänster är ett parti..
Nästan alla höjdare i V har en bakgrund i det öppet anti-dwmokratiska, kommunisktiska, revolutionära ung vänster. Dadgostar var vice ordförande för denna organisation.
Skulle det kännas fräscht om halva Ms partiledning kom från NMR?