• Anonym (anonym tjej)

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

• Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?
  • EnAnonumius
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:16:20 följande:
    jag får inget sånt vad jag märker så jag antar det beror på att jag inte är tillräckligt snygg
    Men förstår du inte trotsa att många män försökt förklara för dig.
    Kanske en kvinna kan försöka förklara då...

Det är just detta som ÄR poängen med att titta diskret, det inte skall märkas, inte skall synas. Och en mycket lyckad diskret tittande (för mannen) är också att ingen annan (kvinna) märker att någon (kvinna) får en blick på sig.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Man)

Klart man tittar på det underbaraste som finns.

• Tecum
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:41:59 följande:
    mörkt hår och ganska kort och bryr mig oftast inte så mycket om kläder och smink och hår jag tror jag smälter in i mängden
    Det låter lite motsägelsefullt, du vill bli tittad på men ändå smälta in i mängden? Jag hade säkert tittat på en kvinna som dig, men då du visar att du inte vill sticka ut är jag väldigt diskret för att inte besvära. Jag gillar osminkade och "vanliga" kvinnor.
    Prova att klä dig lite mer extremt, inte utmanande kanske men med något plagg eller frisyr som sticker ut. Då får du nog blickar.

• Anonym (Anonym kvinna)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-02 05:01:23 följande:

Klart man tittar på det underbaraste som finns.

Fint att höra. Exakt så känns det. Klart jag vill titta på det underbaraste som finns, den vackra manliga fysiken då.
  • Tukt
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 17:47:02 följande:

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

Man tittar väl, men med respekt. 
    Men man kanske inte tittar på det kvinnan vill man ska titta på. Inte heller tänker, fantiserar man på det kvinnan kanske vill eller tänker sig,
  • Anonym (Fluktar`n)
    Tukt skrev 2019-11-02 13:45:05 följande:
    Men man kanske inte tittar på det kvinnan vill man ska titta på. Inte heller tänker, fantiserar man på det kvinnan kanske vill eller tänker sig,
    Helt rätt! Inte stirra eller glo.
    Får man ögonkontakt så bjuder jag gärna på ett leende.
    Förvånande ofta besvaras det inte utan hon
    tittar ner i golvet istället.
    Vem vill inte ha ett leende??? Eller uppfattas det som
    "över gränsen"??
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Tukt skrev 2019-11-02 13:45:05 följande:

Hm, så intressant. Vad tittar man på och vad tänker man på då tillexempel?
  • Tukt
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-02 15:17:43 följande:
    Hm, så intressant. Vad tittar man på och vad tänker man på då tillexempel?
    Oj, det kan ju vara rätt mycket. Men att titta har ju en tydlig koppling till ens sexualitet. Och eftersom ens sexuella turnons varierar så antar jag folks stirr och tankar också varierar.
    Men för mig som både gillar dominans och har en rad fetischer så tittar jag ju liksom utifrån det. 
    Är dumed på hur jag menar?
  • Anonym (anonym tjej)
    Tecum skrev 2019-11-02 11:55:42 följande:
    Det låter lite motsägelsefullt, du vill bli tittad på men ändå smälta in i mängden? Jag hade säkert tittat på en kvinna som dig, men då du visar att du inte vill sticka ut är jag väldigt diskret för att inte besvära. Jag gillar osminkade och "vanliga" kvinnor.
    Prova att klä dig lite mer extremt, inte utmanande kanske men med något plagg eller frisyr som sticker ut. Då får du nog blickar.
    vill och vill, jag tror det är så bara helt enkelt att jag smälter in i mängden, och jag brukar inte lägga ner nåt jobb på ytan

jag menade eftersom du eller om det var någon annan som frågade, att visst det vore kanske trevligt om jag blev lite tittad på men det är inget jag räknar med alls, däremot väntar jag mig att män skulle titta mer på de kvinnor som sticker ut med sitt utseende

jag provade idag faktiskt att piffa till mig lite mer. men är ju skitsvårt o veta att de blickar man möter är som ni säger "diskret kollande" eller om det bara var vardagliga blickar som råkade hamna. man råkar väl ibland ögonkontakt med människor som man inte skulle vara ett dugg intresserade av sexuellt. Dock var det en som jag noterade särskilt, han blick såg som fullifan ut
  • Anonym (anonym tjej)
    EnAnonumius skrev 2019-11-02 04:56:19 följande:
    Men förstår du inte trotsa att många män försökt förklara för dig.
    Kanske en kvinna kan försöka förklara då...

Det är just detta som ÄR poängen med att titta diskret, det inte skall märkas, inte skall synas. Och en mycket lyckad diskret tittande (för mannen) är också att ingen annan (kvinna) märker att någon (kvinna) får en blick på sig.
    jo det är visst nyckelordet i tråden, karlarna älskar att vara diskret
Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?