Tecum skrev 2019-11-02 11:55:42 följande:
Det låter lite motsägelsefullt, du vill bli tittad på men ändå smälta in i mängden? Jag hade säkert tittat på en kvinna som dig, men då du visar att du inte vill sticka ut är jag väldigt diskret för att inte besvära. Jag gillar osminkade och "vanliga" kvinnor.
Prova att klä dig lite mer extremt, inte utmanande kanske men med något plagg eller frisyr som sticker ut. Då får du nog blickar.
vill och vill, jag tror det är så bara helt enkelt att jag smälter in i mängden, och jag brukar inte lägga ner nåt jobb på ytan
jag menade eftersom du eller om det var någon annan som frågade, att visst det vore kanske trevligt om jag blev lite tittad på men det är inget jag räknar med alls, däremot väntar jag mig att män skulle titta mer på de kvinnor som sticker ut med sitt utseende
jag provade idag faktiskt att piffa till mig lite mer. men är ju skitsvårt o veta att de blickar man möter är som ni säger "diskret kollande" eller om det bara var vardagliga blickar som råkade hamna. man råkar väl ibland ögonkontakt med människor som man inte skulle vara ett dugg intresserade av sexuellt. Dock var det en som jag noterade särskilt, han blick såg som fullifan ut