• Anonym (anonym tjej)

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

• Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?
  • Anonym (Halvar)
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-01 22:18:39 följande:

Jag märker nästan aldrig att män tittar på min kropp.

Skulle önska att män tittade mycket mer tydligt på min kropp. Jag hoppas att de gör det, och jag kan ibland inbilla mig eller få en känsla att de kan göra det.

Själv tycker jag mycket om att titta på attraktiva män. Allrahelst om de både är vackra och vi fått kontakt mentalt. Jag vill titta på deras axlar, höfter, bringa, könet, benen, bröst, åååå, ibland är jag inte så diskret tror jag.

Jag vill att män ska titta på samma sätt på mig.

Om jag har tur kan någon man se lite ?drabbad? ut, eller väldigt intresserad. Jag kan gissa att han även spanat in min kropp, men så diskret att jag verkligen undrar när det kan ha hänt.

https://www.familjeliv.se/forum/thread/79502122-vill-du-ses-som-sexobjekt/1
  • Anonym (Halvar)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:19:26 följande:
    ja med blusen sådär så skulle jag bli uttittad men knappast för att jag är vacker, menade du att de andra kvinnorna till höger på bilden innan är snyggare?
    I den filmen är kvinnorna systrar. Den grå musen är singel, och systrarna tycker hon borde sexa till sig lite, för att saker ska hända.
    Jag är nog konstig, för jag tycker den grå musen är snygg som hon är, och jag kollar in såna kvinnor också. Jag gillar både grå musar och sexy kittens.
  • Anonym (anonym tjej)
    Anonym (Halvar) skrev 2019-11-01 22:16:38 följande:
    För normala män så är det självklart att man respekterar kvinnor, och inte går över gränsen. Men var går gränsen nuförtiden? Jag vågar själv knappt kolla på kvinnor ute. För man har hört att kvinnor tycker det är obehagligt.
    alltså om du inte begår något brott så kan du inte straffas eller vara rädd för nåt blickar får man tåla om man visar sig bland folk som har ögon, oartigt att råglo som nån sa, men det får du väga in själv lite vad du är beredd, om du känner att du absolut inte vill riskera kränka någon så får du titta ner i marken
  • Anonym (Red)

Jag älskar när någon kollar och blir röd i ansiktet. Och de vet att de inte får säga något eller "visa" något utan håller sig samtidigt professionella. Jag älskar det. Do I make you blush? Se men inte röra gäller. Se, dreggla, le, fnissa som ett barn, darra och rådna knallröd om kinderna - och försök dölj det och säg inget om det.

• Anonym (Anonym kvinna)
    Anonym (Halvar) skrev 2019-11-01 22:23:36 följande:

www.familjeliv.se/forum/thread/79502122-vill-du-ses-som-sexobjekt/1

Ja, jag känner mig sexuell, och vill gärna känna mig sexuellt uppskattad/ attraktiv genom blickar på min kropp, framförallt njutbart från män som jag själv finner attraktiva. Och här har jag ju en 5-6 stycken speciella i åtanke.
  • Anonym (anonym tjej)
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-01 22:33:17 följande:
    Ja, jag känner mig sexuell, och vill gärna känna mig sexuellt uppskattad/ attraktiv genom blickar på min kropp, framförallt njutbart från män som jag själv finner attraktiva. Och här har jag ju en 5-6 stycken speciella i åtanke.
    ja det ska ju helst vara rätt män också!
  • dream on
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:16:20 följande:

jag får inget sånt vad jag märker så jag antar det beror på att jag inte är tillräckligt snygg

Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:16:20 följande:

jag får inget sånt vad jag märker så jag antar det beror på att jag inte är tillräckligt snygg

Tror inte det handlar så mycket om det. Hur är du socialt? Har du god självkänsla? Bra kroppshållning? Jag har en kompis som alltid blir uppvaktad på stan t.ex. Hon är inte speciellt snygg om man ser till normen men hon är tillmötesgående, ler och ger folk tid. Jobbade också med en tjej som alltid fick mycket uppmärksamhet när vi var på AW på krogen t.ex. Hon ser i och för sig hyfsat bra ut men framförallt är hon glad, öppen och utåtriktad, tar snabbt kontakt med främlingar. Sen finns ju de som klär på sig någon slags självklar snyggattityd fast de egentligen ser rätt medelmåttiga ut.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (anonym tjej)
    Anonym (20) skrev 2019-11-01 22:18:26 följande:
    Skulle gissa på att du får blickar utan att märka det.

De flesta killar kollar in de flesta tjejer....

Kan du beskriva ditt utseende?
    mörkt hår och ganska kort och bryr mig oftast inte så mycket om kläder och smink och hår jag tror jag smälter in i mängden
  • Anonym (20)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:41:59 följande:

mörkt hår och ganska kort och bryr mig oftast inte så mycket om kläder och smink och hår jag tror jag smälter in i mängden

Svårt att få en bild av dig, men låter ju helt ok.

Tror nog jag hade kollat in dig. Säkert många andra killar också.
Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?