• Anonym (anonym tjej)

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

• Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?
  • Anonym (20)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 21:56:35 följande:

Jag menar mot andra kvinnor. Jag förväntar mig inte att få blickar själv, men det vore förstås trevligt :)

Varför skulle inte du kunna få några trånande blickar?
  • dream on
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:00:05 följande:

Tack för ditt svar! Du menar blickar mot dig själv nu eller?

Det här är kanske nästa steg efter det du pratar om men tycker visst jag kan se hur människor beter sig lite annorlunda om de attraheras av någon. Pupillerna märker man kanske mest om det riktas mot en själv eller om man sitter i ett sällskap där några andra gillar varans utseende.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Halvar)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 21:56:35 följande:
    Jag menar mot andra kvinnor. Jag förväntar mig inte att få blickar själv, men det vore förstås trevligt :)
    Då får du sluta vara grå mus. Kvinnan till vänster på bilden.
  • Anonym (anonym tjej)
    Anonym (Halvar) skrev 2019-11-01 21:43:57 följande:
    Japp, det är som det är, som sagt. Så här ser verkligheten ut.
    det är i det stora hela bra om man respekterar varandra mer än man gjorde förr i tiden, hellre det än att bli utsatt för något som är att gå över gränsen, om det nu är så svårt för de män du syftar på är rädda att ta reda på vad som är ett brott och vad som inte är det. Men jag får erkänna att jag ibland fantaserar och önskemål om såna saker som egentligen inte skulle vara ok och accepterat i samhället och den debatten. men jag får helt enkelt vara utan, hellre det man kan inte få allt  :)
  • Anonym (Halvar)

Och istället sexa till dig. Samma kvinna som den "grå musen".

• Anonym (anonym tjej)
    Anonym (20) skrev 2019-11-01 22:02:39 följande:
    Varför skulle inte du kunna få några trånande blickar?
    jag får inget sånt vad jag märker så jag antar det beror på att jag inte är tillräckligt snygg
  • Anonym (Halvar)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:13:24 följande:
    det är i det stora hela bra om man respekterar varandra mer än man gjorde förr i tiden, hellre det än att bli utsatt för något som är att gå över gränsen, om det nu är så svårt för de män du syftar på är rädda att ta reda på vad som är ett brott och vad som inte är det. Men jag får erkänna att jag ibland fantaserar och önskemål om såna saker som egentligen inte skulle vara ok och accepterat i samhället och den debatten. men jag får helt enkelt vara utan, hellre det man kan inte få allt  :)
    För normala män så är det självklart att man respekterar kvinnor, och inte går över gränsen. Men var går gränsen nuförtiden? Jag vågar själv knappt kolla på kvinnor ute. För man har hört att kvinnor tycker det är obehagligt.
  • Anonym (20)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:16:20 följande:

jag får inget sånt vad jag märker så jag antar det beror på att jag inte är tillräckligt snygg

Skulle gissa på att du får blickar utan att märka det.

De flesta killar kollar in de flesta tjejer....

Kan du beskriva ditt utseende?
  • Anonym (Anonym kvinna)

Jag märker nästan aldrig att män tittar på min kropp.

Skulle önska att män tittade mycket mer tydligt på min kropp. Jag hoppas att de gör det, och jag kan ibland inbilla mig eller få en känsla att de kan göra det.

Själv tycker jag mycket om att titta på attraktiva män. Allrahelst om de både är vackra och vi fått kontakt mentalt. Jag vill titta på deras axlar, höfter, bringa, könet, benen, bröst, åååå, ibland är jag inte så diskret tror jag.

Jag vill att män ska titta på samma sätt på mig.

Om jag har tur kan någon man se lite ?drabbad? ut, eller väldigt intresserad. Jag kan gissa att han även spanat in min kropp, men så diskret att jag verkligen undrar när det kan ha hänt.

• Anonym (anonym tjej)
    Anonym (Halvar) skrev 2019-11-01 22:13:33 följande:

Och istället sexa till dig. Samma kvinna som den "grå musen".

ja med blusen sådär så skulle jag bli uttittad men knappast för att jag är vacker, menade du att de andra kvinnorna till höger på bilden innan är snyggare?
Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?