• Anonym (anonym tjej)

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

• Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?
  • Anonym (anonym tjej)
    dream on skrev 2019-11-01 22:41:43 följande:
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:16:20 följande:

jag får inget sånt vad jag märker så jag antar det beror på att jag inte är tillräckligt snygg

Tror inte det handlar så mycket om det. Hur är du socialt? Har du god självkänsla? Bra kroppshållning? Jag har en kompis som alltid blir uppvaktad på stan t.ex. Hon är inte speciellt snygg om man ser till normen men hon är tillmötesgående, ler och ger folk tid. Jobbade också med en tjej som alltid fick mycket uppmärksamhet när vi var på AW på krogen t.ex. Hon ser i och för sig hyfsat bra ut men framförallt är hon glad, öppen och utåtriktad, tar snabbt kontakt med främlingar. Sen finns ju de som klär på sig någon slags självklar snyggattityd fast de egentligen ser rätt medelmåttiga ut.
    du tänker rätt det stämmer inte in på mig!
    det var intressant om det är så! vissa killar gillar ju inte de som är mer "högljudda" och tar plats! 
  • Anonym (anonym tjej)
    Anonym (20) skrev 2019-11-01 22:44:32 följande:
    Svårt att få en bild av dig, men låter ju helt ok.

Tror nog jag hade kollat in dig. Säkert många andra killar också.
    hur ska jag kunna se bättre om det är sant då?
  • Anonym (20)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:48:49 följande:

hur ska jag kunna se bättre om det är sant då?

Jag tror det handlar främst om att du behöver förbättra ditt självförtroende/självbild. Då kommer du kunna märka av uppmärksamheten.
  • Anonym (Anonym kvinna)

Finns här någon man som vågar tydligt spana in en kvinnas kropp på ett uppskattande sätt, som en del i samspelet med en kvinna som attraherar?

• Anonym (anonym tjej)
    Anonym (Red) skrev 2019-11-01 22:28:42 följande:

Jag älskar när någon kollar och blir röd i ansiktet. Och de vet att de inte får säga något eller "visa" något utan håller sig samtidigt professionella. Jag älskar det. Do I make you blush? Se men inte röra gäller. Se, dreggla, le, fnissa som ett barn, darra och rådna knallröd om kinderna - och försök dölj det och säg inget om det.

hur älskar du det, är det tändande eller komiskt??
  • Anonym (anonym tjej)
    dream on skrev 2019-11-01 22:41:43 följande:
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:16:20 följande:

jag får inget sånt vad jag märker så jag antar det beror på att jag inte är tillräckligt snygg

Tror inte det handlar så mycket om det. Hur är du socialt? Har du god självkänsla? Bra kroppshållning? Jag har en kompis som alltid blir uppvaktad på stan t.ex. Hon är inte speciellt snygg om man ser till normen men hon är tillmötesgående, ler och ger folk tid. Jobbade också med en tjej som alltid fick mycket uppmärksamhet när vi var på AW på krogen t.ex. Hon ser i och för sig hyfsat bra ut men framförallt är hon glad, öppen och utåtriktad, tar snabbt kontakt med främlingar. Sen finns ju de som klär på sig någon slags självklar snyggattityd fast de egentligen ser rätt medelmåttiga ut.
    tillmötesgående mot män på stan? Vad gör hon då??
  • dream on
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:47:27 följande:

du tänker rätt det stämmer inte in på mig!

det var intressant om det är så! vissa killar gillar ju inte de som är mer "högljudda" och tar plats! 

Min kompis är inte det minsta högljudd men avvisar heller inte kontaktförsök. Jag tror fler män vågar eller vad man ska säga om motståndet verkar mindre (rätt logiskt på sätt och vis). Problemet är väl att hon tror att hon är artigt trevlig och de tror de har halva inne.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • dream on
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 23:04:23 följande:

tillmötesgående mot män på stan? Vad gör hon då??

Om någon tar kontakt, börjar prata så står hon kvar av artighet och pratar medan jag själv kanske hade sagt ja ja trevlig dag på dig med.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (anonym tjej)
    dream on skrev 2019-11-01 23:04:33 följande:
    Min kompis är inte det minsta högljudd men avvisar heller inte kontaktförsök. Jag tror fler män vågar eller vad man ska säga om motståndet verkar mindre (rätt logiskt på sätt och vis). Problemet är väl att hon tror att hon är artigt trevlig och de tror de har halva inne.
    jag fatta att det var inte högljudd du menade, men vissa män anser att det är typ så!
    aha de tycker att hon typ bjuder ut sig, kanske jämför de med andra som är mer kyliga, som i sin tur kanske har lärt sig att de måste vara så för att få va ifred!
  • Anonym (anonym tjej)
    dream on skrev 2019-11-01 23:07:03 följande:
    Om någon tar kontakt, börjar prata så står hon kvar av artighet och pratar medan jag själv kanske hade sagt ja ja trevlig dag på dig med.
    ah ok men då måste de ju först ta kontakten också, för att jag skulle kunna bemöta dem likadant! ja trodde du mena att hon blir uppvaktad för att hon är tillmötesgående först! Nån anledning så tar de ju kontakt först med henne! Vilken?
Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?