• Anonym (anonym tjej)

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

• Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 23:18:41 följande:

ah ok men då måste de ju först ta kontakten också, för att jag skulle kunna bemöta dem likadant! ja trodde du mena att hon blir uppvaktad för att hon är tillmötesgående först! Nån anledning så tar de ju kontakt först med henne! Vilken?

Men hela denhär diskussionen har inget att göra med om män tittar på kvinnors kroppar så kvinnorna märker det
  • dream on
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 23:18:41 följande:

ah ok men då måste de ju först ta kontakten också, för att jag skulle kunna bemöta dem likadant! ja trodde du mena att hon blir uppvaktad för att hon är tillmötesgående först! Nån anledning så tar de ju kontakt först med henne! Vilken?

Hon säger själv att det beror på att hon är ljushårig och inte kan läsa av signaler så bra. Jag tror mer på gång/hållning. Hon har breda höfter och går lite vaggande. Jag tror vissa män uppfattar det som sensuellt. Det verkar lite kulturbundet det där då det mest är utländska män som tittar/kommer fram till henne. Kanske att svenska män har ett annat uppvaktningsmönster eller föredrar andra gångstilar :P
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (hm)

Märker alltid att män tittar. Tycker det är jättelätt att se. 

• Anonym (Red)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 23:02:04 följande:

hur älskar du det, är det tändande eller komiskt??

Bra fråga. Det känns behagligt bara. Det är en komplimang. Är jag intresserad tillbaka så vet jag att jag kan bjuda in till dans. Är jag inte intresserad så gillar jag uppskattningen som visas. Blickar har jag inget emot. Jag gillar även respekten - att inga fysiska närmanden görs fast någons kropp vill. Njuter av att retas. Sedan låtsas som att jag inte såg det. Gillar att folk inte kan påverka sina kroppsliga reaktioner. Utan det är jag som påverkar deras kroppsliga reaktioner. Är jag intresserad är det tändande. Är jag inte intresserad är det komiskt. Det roar mig en trist dag, det piggar upp.
  • Anonym (Red)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 23:02:04 följande:

hur älskar du det, är det tändande eller komiskt??

Bra fråga. Det känns behagligt bara. Det är en komplimang. Är jag intresserad tillbaka så vet jag att jag kan bjuda in till dans. Är jag inte intresserad så gillar jag uppskattningen som visas. Blickar har jag inget emot. Jag gillar även respekten - att inga fysiska närmanden görs fast någons kropp vill. Njuter av att retas. Sedan låtsas som att jag inte såg det. Gillar att folk inte kan påverka sina kroppsliga reaktioner. Utan det är jag som påverkar deras kroppsliga reaktioner. Är jag intresserad är det tändande. Är jag inte intresserad är det komiskt. Det roar mig en trist dag, det piggar upp.
  • Anonym (50 years of grey)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 17:47:02 följande:

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

kanske är det inte de "skitsnygga" kvinnorna som får flest blickar ändå, kanske är det du och andra som som inte är uppmärksamma som får det.
  • Anonym (anonym tjej)
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-01 23:23:58 följande:
    Men hela denhär diskussionen har inget att göra med om män tittar på kvinnors kroppar så kvinnorna märker det
    det blev ett sidospår för jag blev så nyfiken på det de skrev! men kul om du gillade min tråd!
  • Fjäril kär

Jodå jag får blickar och ser verkligen att män tittar.

Det tror jag beror på att jag oftast ser folket i min omgivning. Jag tar ögonkontakt. Jag möter blickar. Jag ler mot den som möter min blick. Är nyfiken på människor helt enkelt. Är glad och avslappnad. Har huvudet höjt och blicken långt fram. Är närvarande. Jag har fått höra att jag syns när jag tex handlar på stormarknaden. Mitt långa hår och personliga klädstil fångar deras blick och så möter dom mitt leende och märker min självsäkerhet och att jag är bekväm i situationen. Hamnar ofta i småprat i köer och på stan med män i olika åldrar.

Jag är inte gömd bakom lurar och mobilskärm så jag ser ju de uppskattande blickar jag får.

• Frontline

Jag kollar alltid och även kommenterar vad jag ser till min fru..
    Jag kan säga att det där var en snygg kvinna och ibland håller frugan med..
    Likaväl kan min fru säga att det var en snygg kille ja då måste jag ju hålla med :P

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Casz
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 17:47:02 följande:

Javisst kollar vi in snygga kvinnor på stan är ju så man flirtar

Jag går fram och kommenterar också har hittils inte träffat på nån som tagit illa upp.

De också på samma sett jag har träffat och haft förhållande.
Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?