• Anonym (anonym tjej)

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

• Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?
  • Anonym (anonym tjej)
    Anonym (Fluktar`n) skrev 2019-11-02 14:42:48 följande:
    Helt rätt! Inte stirra eller glo.
    Får man ögonkontakt så bjuder jag gärna på ett leende.
    Förvånande ofta besvaras det inte utan hon
    tittar ner i golvet istället.
    Vem vill inte ha ett leende??? Eller uppfattas det som
    "över gränsen"??
    jag kan bara gissa i det här MEN

det finns så många olika sorters leenden och hur det uppfattas att det är för leenden

ett exempel ditt leende kanske uppfattas för stort leende för situationen, eller en för intensiv blick när du ler
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Tukt skrev 2019-11-02 15:32:45 följande:

Oj, det kan ju vara rätt mycket. Men att titta har ju en tydlig koppling till ens sexualitet. Och eftersom ens sexuella turnons varierar så antar jag folks stirr och tankar också varierar.

Men för mig som både gillar dominans och har en rad fetischer så tittar jag ju liksom utifrån det. 

Är dumed på hur jag menar?

Jag antar att jag förstår. Mina turnons är enkla. En vacker manlig kropp. Vissa proportioner. Jag föreställer mig hur det skulle vara att smeka kroppen utanpå eller under kläderna, att kyssa halsen, berätta hur perfekt han är. Alternativt tvärt om, att mannen uppskattar min kropp på samma sätt. Enkelt liksom
  • Tukt
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-02 22:37:30 följande:
    Jag antar att jag förstår. Mina turnons är enkla. En vacker manlig kropp. Vissa proportioner. Jag föreställer mig hur det skulle vara att smeka kroppen utanpå eller under kläderna, att kyssa halsen, berätta hur perfekt han är. Alternativt tvärt om, att mannen uppskattar min kropp på samma sätt. Enkelt liksom
    Enkelt för dig, svårt för mig!
  • Anonym (Spanar in bröst...)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 17:47:02 följande:

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

Jag brukar inte kolla in snygga tjejer så mycket mer än andra personer. Men jag är dessvärre helt bröstfrälst så om en kvinna har väldigt stora bröst, då blir jag väldigt tittande på hennes bröst, fast försöker göra det så diskret som möjligt! Jag tror det är nåt jag fötts med, att vara så intresserad av bröst för det är mer än vad män brukar vara. Ibland glömmer jag bort mig och då har en kompis kanske sagt åt mig att jag tittar för mycket. Men ingen tjej har blivit upprörd över det som tur är. Jag håller det som sagt ganska diskret.
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Tukt skrev 2019-11-02 23:01:56 följande:

Enkelt för dig, svårt för mig!

Ha ha! ;-P

Vem har sagt att det ska va enkelt?

Man får va glad att man är bjuden
  • Tukt
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-03 04:50:23 följande:
    Ha ha! ;-P

Vem har sagt att det ska va enkelt?

Man får va glad att man är bjuden
    Det jag tycker kanske är lite tråkigt är ju att så få verkar intresserade över hur andras fantasier ser ut.
    Nu är ju jag man, och utan ett normativt utseende, så jag tänker folk mindre ofta fantiserar om mig. Men förmodligen i bland. Och det vore kul att veta.
    På samma sätt som det vore kul att berätta. Det behöver ju inte vara att man möts utan bara hur fantasier snurrar.
  • Anonym (Spanar)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 17:47:02 följande:

Haha spanar du in tjejer kollar du mest pä kläderna och tänker det där var snyggt ? Visst som kille noterar jag att det finns snygga tjejer men det blir mest att jag kastar snabba blickar jag får vrida naken mycket det Finns många snygga tjejer. Jag vill verkligen inte råstirra det vore oartigt. Kollar du aldrig på killar?
  • Anonym (Spanar)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 22:41:59 följande:

mörkt hår och ganska kort och bryr mig oftast inte så mycket om kläder och smink och hår jag tror jag smälter in i mängden

Är du under 1.60? Tycker du att tjejer med mörkt hår får mindre uppmärksamhet?
  • Anonym (fabulous)

Men vill man bli glodd på så klär man sig ju så att folk tittar?

Jag som kvinna ser direkt om en tjej på stan har gjort "hela programmet" och verkligen har sin catwalk-look on, eller om hon bara går runt och är en grå vardagsmus (och säkert trivs så, det är inte alltid man har tid eller lust med en massa uppmärksamhet).

Själv tyckte jag det var lite gulligt i veckan när jag gav en jämnårig man en komplimang (en helt jobbrelaterad och normal sådan) medan vi stod ett par decimeter från varandra vid en maskin och han rodnade lätt när jag såg honom i ögonen.

I still got it. OskyldigCool

Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?