Inlägg från: Anonym (Anonym kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym kvinna)

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Jag märker nästan aldrig att män tittar på min kropp.

Skulle önska att män tittade mycket mer tydligt på min kropp. Jag hoppas att de gör det, och jag kan ibland inbilla mig eller få en känsla att de kan göra det.

Själv tycker jag mycket om att titta på attraktiva män. Allrahelst om de både är vackra och vi fått kontakt mentalt. Jag vill titta på deras axlar, höfter, bringa, könet, benen, bröst, åååå, ibland är jag inte så diskret tror jag.

Jag vill att män ska titta på samma sätt på mig.

Om jag har tur kan någon man se lite ?drabbad? ut, eller väldigt intresserad. Jag kan gissa att han även spanat in min kropp, men så diskret att jag verkligen undrar när det kan ha hänt.

• Anonym (Anonym kvinna)
    Anonym (Halvar) skrev 2019-11-01 22:23:36 följande:

www.familjeliv.se/forum/thread/79502122-vill-du-ses-som-sexobjekt/1

Ja, jag känner mig sexuell, och vill gärna känna mig sexuellt uppskattad/ attraktiv genom blickar på min kropp, framförallt njutbart från män som jag själv finner attraktiva. Och här har jag ju en 5-6 stycken speciella i åtanke.
  • Anonym (Anonym kvinna)

Finns här någon man som vågar tydligt spana in en kvinnas kropp på ett uppskattande sätt, som en del i samspelet med en kvinna som attraherar?

• Anonym (Anonym kvinna)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 23:18:41 följande:

ah ok men då måste de ju först ta kontakten också, för att jag skulle kunna bemöta dem likadant! ja trodde du mena att hon blir uppvaktad för att hon är tillmötesgående först! Nån anledning så tar de ju kontakt först med henne! Vilken?

Men hela denhär diskussionen har inget att göra med om män tittar på kvinnors kroppar så kvinnorna märker det
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-02 05:01:23 följande:

Klart man tittar på det underbaraste som finns.

Fint att höra. Exakt så känns det. Klart jag vill titta på det underbaraste som finns, den vackra manliga fysiken då.
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Tukt skrev 2019-11-02 13:45:05 följande:

Man tittar väl, men med respekt. 

Men man kanske inte tittar på det kvinnan vill man ska titta på. Inte heller tänker, fantiserar man på det kvinnan kanske vill eller tänker sig,

Hm, så intressant. Vad tittar man på och vad tänker man på då tillexempel?
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Tukt skrev 2019-11-02 15:32:45 följande:

Oj, det kan ju vara rätt mycket. Men att titta har ju en tydlig koppling till ens sexualitet. Och eftersom ens sexuella turnons varierar så antar jag folks stirr och tankar också varierar.

Men för mig som både gillar dominans och har en rad fetischer så tittar jag ju liksom utifrån det. 

Är dumed på hur jag menar?

Jag antar att jag förstår. Mina turnons är enkla. En vacker manlig kropp. Vissa proportioner. Jag föreställer mig hur det skulle vara att smeka kroppen utanpå eller under kläderna, att kyssa halsen, berätta hur perfekt han är. Alternativt tvärt om, att mannen uppskattar min kropp på samma sätt. Enkelt liksom
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Tukt skrev 2019-11-02 23:01:56 följande:

Enkelt för dig, svårt för mig!

Ha ha! ;-P

Vem har sagt att det ska va enkelt?

Man får va glad att man är bjuden
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Tukt skrev 2019-11-03 09:53:46 följande:

Det jag tycker kanske är lite tråkigt är ju att så få verkar intresserade över hur andras fantasier ser ut.

Nu är ju jag man, och utan ett normativt utseende, så jag tänker folk mindre ofta fantiserar om mig. Men förmodligen i bland. Och det vore kul att veta.

På samma sätt som det vore kul att berätta. Det behöver ju inte vara att man möts utan bara hur fantasier snurrar.

Ja, men hur fantiserar du då när du ser en attraktiv kvinnas kropp?
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Tukt skrev 2019-11-03 21:26:09 följande:

Det kräver väl kanske mer eller mindre en novell för att beskriva. Sedan beror det ju på vad man menar med attraktivt ... det är så olika. Jag kan ju attraheras av det jag inte borde attraheras av. Motsatser, skillnader.

Men ofta är det mer detaljer, än en hel kropp. Men bara attraktionen till exempelvis en hand kan ju ta en rad olika spår....

Berätta lite mer. Jag vill veta vad du tänker
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Anders 386 skrev 2019-11-04 09:21:50 följande:

Är det en kvinna som sticker ut i mängden som finns i närheten så upptäcker jag det direkt - men jag kollar väl inte så mycket egentligen - konstaterar bara snabbt att det är en kvinna som tilltalar mig. Jag kan registrera en snygg man på samma sätt också. Ofta kan jag kolla in snygga välformade rumpor även om kvinnan i övrigt inte har ett utseende som sticker ut. Rumpan är praktiskt att kolla in eftersom kvinnorna inte ser det. 

Jag skulle tro att både män och kvinnor funkar på ungefär samma sätt med att man lägger märke till människor som har ett tilltalande utseende? Men kvinnor kanske inte kollar in "kroppsdetaljer" riktigt på samma sätt som jag kollar in en rumpa som tänder mig? 

Jodå, jag kollar iallafall kroppsdetaljer; könets utbuktning och form om det kan anas, behåring på hals, bröst o armar (mmm), Rumpan, lårmuskler,, hållningen på nacke och axlar
Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?