• Anonym (anonym tjej)

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

• Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?
  • Anonym (Maria)

Som kvinna kan jag säga att jag verkligen ser blickarna på mig på stan när jag går i affären, på trottoaren, i kön på McDonalds etc. Så visst tittar männen.

• Anonym (Argonym)

Jag brukar titta lite men jag är inte 15 längre...

• Anonym (Jughead)

Jodå...finns många trevliga kvinnor att vila ögonen på i vardagen :) Men lite takt och ton får det ju givetvis vara. Så synd att tjejen i kassan på maxi verkar ha slutat...hon va/är ett redigt spanmaterial :) Tror många slänger ett snabbt öga mest beroende på läge och situation.

• Anonym (Gärna)

Visst kan man titta på attraktiva kvinnor lite diskret dock för att inte verka burdus. Upplever att ibland när blickarna möts att en del uppskattar att man ser dem.

• Anonym (B)

Jag tittar så gott som aldrig, helt enkelt inte särskilt intresserad.

• Tecum

Det händer att jag tittar, men då är det diskret. Så gör de flesta män och det låter bra att du inte märkt att män tittar, det bevisar att vi är tillräckligt diskreta.

• Anonym (-)
    Godisbuske skrev 2019-11-01 17:55:52 följande:

Alltid. Men man kollar med finess. Inte som en törstig beta-kille

Även törstiga beta-killar kan faktiskt kolla tjejer med finess.....
  • Anonym (anonym tjej)
    Tecum skrev 2019-11-01 19:31:32 följande:

Det händer att jag tittar, men då är det diskret. Så gör de flesta män och det låter bra att du inte märkt att män tittar, det bevisar att vi är tillräckligt diskreta.

Men hur tittar man diskret? Vill du beskriva? Antingen tittar man eller så tittar man inte
Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?