Inlägg från: Anonym (Red) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Red)

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Jag älskar när någon kollar och blir röd i ansiktet. Och de vet att de inte får säga något eller "visa" något utan håller sig samtidigt professionella. Jag älskar det. Do I make you blush? Se men inte röra gäller. Se, dreggla, le, fnissa som ett barn, darra och rådna knallröd om kinderna - och försök dölj det och säg inget om det.

• Anonym (Red)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 23:02:04 följande:

hur älskar du det, är det tändande eller komiskt??

Bra fråga. Det känns behagligt bara. Det är en komplimang. Är jag intresserad tillbaka så vet jag att jag kan bjuda in till dans. Är jag inte intresserad så gillar jag uppskattningen som visas. Blickar har jag inget emot. Jag gillar även respekten - att inga fysiska närmanden görs fast någons kropp vill. Njuter av att retas. Sedan låtsas som att jag inte såg det. Gillar att folk inte kan påverka sina kroppsliga reaktioner. Utan det är jag som påverkar deras kroppsliga reaktioner. Är jag intresserad är det tändande. Är jag inte intresserad är det komiskt. Det roar mig en trist dag, det piggar upp.
  • Anonym (Red)
    Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 23:02:04 följande:

hur älskar du det, är det tändande eller komiskt??

Bra fråga. Det känns behagligt bara. Det är en komplimang. Är jag intresserad tillbaka så vet jag att jag kan bjuda in till dans. Är jag inte intresserad så gillar jag uppskattningen som visas. Blickar har jag inget emot. Jag gillar även respekten - att inga fysiska närmanden görs fast någons kropp vill. Njuter av att retas. Sedan låtsas som att jag inte såg det. Gillar att folk inte kan påverka sina kroppsliga reaktioner. Utan det är jag som påverkar deras kroppsliga reaktioner. Är jag intresserad är det tändande. Är jag inte intresserad är det komiskt. Det roar mig en trist dag, det piggar upp.
Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?