• Tukt

Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?

Anonym (anonym tjej) skrev 2019-11-01 17:47:02 följande:

Ibland ser man ju skitsnygga kvinnor ute i affärer och på stan, men inte tycker jag att männen reagerar alls? Eller döljer ni det så väl? För jag tycker det pratas här på FL om att ni gillar att titta på kvinnor och så där.

Och jag själv lägger man inte märke till så mycket så det är inget konstigt att ingen bryr sig om mig. Men de vackra kvinnorna som märks?

Man tittar väl, men med respekt. 
    Men man kanske inte tittar på det kvinnan vill man ska titta på. Inte heller tänker, fantiserar man på det kvinnan kanske vill eller tänker sig,
  • Tukt
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-02 15:17:43 följande:
    Hm, så intressant. Vad tittar man på och vad tänker man på då tillexempel?
    Oj, det kan ju vara rätt mycket. Men att titta har ju en tydlig koppling till ens sexualitet. Och eftersom ens sexuella turnons varierar så antar jag folks stirr och tankar också varierar.
    Men för mig som både gillar dominans och har en rad fetischer så tittar jag ju liksom utifrån det. 
    Är dumed på hur jag menar?
  • Tukt
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-02 22:37:30 följande:
    Jag antar att jag förstår. Mina turnons är enkla. En vacker manlig kropp. Vissa proportioner. Jag föreställer mig hur det skulle vara att smeka kroppen utanpå eller under kläderna, att kyssa halsen, berätta hur perfekt han är. Alternativt tvärt om, att mannen uppskattar min kropp på samma sätt. Enkelt liksom
    Enkelt för dig, svårt för mig!
  • Tukt
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-03 04:50:23 följande:
    Ha ha! ;-P

Vem har sagt att det ska va enkelt?

Man får va glad att man är bjuden
    Det jag tycker kanske är lite tråkigt är ju att så få verkar intresserade över hur andras fantasier ser ut.
    Nu är ju jag man, och utan ett normativt utseende, så jag tänker folk mindre ofta fantiserar om mig. Men förmodligen i bland. Och det vore kul att veta.
    På samma sätt som det vore kul att berätta. Det behöver ju inte vara att man möts utan bara hur fantasier snurrar.
  • Tukt
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-03 21:12:16 följande:
    Ja, men hur fantiserar du då när du ser en attraktiv kvinnas kropp?
    Det kräver väl kanske mer eller mindre en novell för att beskriva. Sedan beror det ju på vad man menar med attraktivt ... det är så olika. Jag kan ju attraheras av det jag inte borde attraheras av. Motsatser, skillnader.
    Men ofta är det mer detaljer, än en hel kropp. Men bara attraktionen till exempelvis en hand kan ju ta en rad olika spår....
  • Tukt
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-03 21:29:27 följande:
    Berätta lite mer. Jag vill veta vad du tänker
    Som sagt komplext. Men i min undergivna roll stärks så klart maktförskjutningen av en attraktiv kropp. 
    Men det kan också vara så att en saker som jag uppfattar som oattraktiva, osnyggt då det gäller utseenden, kläder och annat, ger en känsla av motsats och skillnader som ger en boost... så i det läget kan fult bli snyggt också.
    På samma sätt kan en viss typ av hand kännas som en idealhand för en runk, och en annan som en fruktad örfilshand...
    Så jag ser liksom inte bara en attraktiv kvinna. Jag ser detaljer och i fantasin olika scenarios.
Svar på tråden Män, kollar ni verkligen in kvinnor ute?