• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! jag skulle vilja fortsätta med den tråden ja började med.
    Alt så Vad ni kvinnor tycker om när män klär sig i kvinnokläder.

Om ni träffar en man som som ni tycker ser trevlig ut och ni blir
    förälskad i honom och han använder kvinnokläder. Hur ställer ni er till det då?

Skulle vara intressant att veta hur ni tänker kring detta.

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Rosebud

Min egen lilla variant är tämligen harmlös men väcker ändå uppmärksamhet och undran.

Jag har ett par jeans av känt märke i knallrosa färg. Min fru är inte alldeles bekväm med mig när jag använder dem. Jag noterar naturligtvis också omgivningens reaktioner. Egentligen bara för en färg.

• Anonym (vikingafrun)

Att det inte är män vi talar om.

• Anonym (vikingafrun)
    Ricky52 skrev 2019-08-31 15:08:02 följande:

Men det finns även kvinnor som tycker det är eggande att se en man i kvinnokläder och tycker det är sexigt när dom har sex med en man som typ har 

stayups på sig under själva sexakten.

Har skrivit med några kvinnor som gillar detta. 

Är det något nytt för dig att perverterade människorgärna hänger på internet?
  • Anonym (CD men man)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2019-09-01 12:56:10 följande:

Att det inte är män vi talar om.

Inte i din värld kanske, men i verkligheten finns det män som i vardagen ses som män med varierande grad av ?manlighetsattribut? men som upplever en sexuell kick att ibland få klä sig i kvinnokläder.
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (CD men man) skrev 2019-09-01 13:26:37 följande:

Inte i din värld kanske, men i verkligheten finns det män som i vardagen ses som män med varierande grad av ?manlighetsattribut? men som upplever en sexuell kick att ibland få klä sig i kvinnokläder.

Icke-män alltså.
  • Anonym (CD men man)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2019-09-01 13:33:05 följande:

Icke-män alltså.

Inskränkt?
  • Anonym (Dima)

Hade inte klarat av det, hade funnit det mer humoristiskt, men framförallt avtändande. Finns väl en anledning till att det förekommer i humorsketcher och program.

• Anonym (vikingafrun)
    Anonym (CD men man) skrev 2019-09-01 19:39:12 följande:

Inskränkt?

Ja och avundsjuk och bitter också va?
  • Anonym (Tjej29)

Jag har en fetisch för män i kvinnokläder men då ska de ha smink också och se bra ut. Det ska vara seriöst och sexigt! Tänk Venus Van Dam!

• Anonym (OVANLIG)

Personligen älskar jag att dra ner ett par strumpbyxor och suga av en kuk!

Svar på tråden Män i kvinnokläder