• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! jag skulle vilja fortsätta med den tråden ja började med.
    Alt så Vad ni kvinnor tycker om när män klär sig i kvinnokläder.

Om ni träffar en man som som ni tycker ser trevlig ut och ni blir
    förälskad i honom och han använder kvinnokläder. Hur ställer ni er till det då?

Skulle vara intressant att veta hur ni tänker kring detta.

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Anonym (vikingafrun)

Usch och fy! Nu måste snart peak globalism vara nådd och vara på väg ner.

• Anonym (Nej tack! (homo))
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-07-11 13:23:25 följande:

Usch och fy! Nu måste snart peak globalism vara nådd och vara på väg ner.

Håller med. Även om jag är homo. Vikingafrun förresten! Känner du några manliga skäggiga bärsärkar med muskler som också råkar vara homo? (Fast inte fjolligt homo)
  • Anonym (kjolkille)
    Sam Ståhl skrev 2021-07-11 12:44:43 följande:

Här trivs jag!?

Jättesnyggt med solbruna strumpbyxor och dösnygga skor..Antar att en härlig klänning finns där också. Precis min stil. Är 100% transvestit och klär mig alltid i snygga klänningar och kjol. När det ej är för varmt som nu, har jag strumpbyxor eller stay ups till. Är alltid snyggt sminkad och håret stajlat samt röda lösnaglar på. Har aldrig några problem med att fixa tjejer, däremot kan killar bli besvärliga när dom får reda på att jag är kille. ALLA verkar tro att jag vill suga av dom. Ibland har det dock hänt....men då har dom behandlat mig som elegant kvinna.
    Nu på sommaren är det jätteskönt med tunna sommarklänningar. Älskar att vara transa!
  • Lenin1958

[quote=81242158][quote-nick]Sam Ståhl skrev 2021-07-11 12:44:43 följande:[/quote-nick]Här trivs jag!?

Snyggt och sexigt

• Anonym (Selma)
    Sam Ståhl skrev 2021-07-11 12:41:11 följande:

Hej,

Jag tillhör de som på senaste tiden börjat bejaka mitt intresse för feminina plagg.

Trivs utmärkt. Funderar någon så säger jag bara - go for it!

/ Sam

Supersnyggt! Nu är attraktion mer än kropp och kläder, men du skulle definitivt ha fångat mitt intresse!
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Nej tack! (homo)) skrev 2021-07-11 14:20:27 följande:

Håller med. Även om jag är homo. Vikingafrun förresten! Känner du några manliga skäggiga bärsärkar med muskler som också råkar vara homo? (Fast inte fjolligt homo)

Det gör jag givetvis inte...
  • Jackie58

Har absolut inget emot transvestiter, och då menar jag inte skäggiga gubbar i nätstrumpor. Nej, en riktigt slank och fin långhårig kille, välsminkad och i en fin klänning kan faktiskt vara WOW. Kanske tycker jag så för att jag är lite bi själv. Var en gång för länge sen ihop med en snygg transa och vi hade skitkul tillsammans. Han var man på jobbet och dan men kvällar och framförallt helger och ledigheter var han en skitsnygg tjej. Vi hade våra tjejkvällar, gick ut som 2 tjejer och det enda jag var lite sur över var att han ibland var snyggare än mig.
    Faktiskt var det han som lärde mig att klä mig mer feminint. Det upphetsande var att innanför trosorna och strumpbyxorna fanns en "påle"
    Skulle absolut inte ha nåt emot att dejta en snygg transa

• Anonym (Camilla)
    Ricky52 skrev 2021-07-09 18:47:12 följande:

Hej är tillbaka igen. Det har inte varit så mycket skrivade på ett tag. Jag tänkte börja med där jag slutade. Jag har tänkt att köpa mig en snygg bad bikini. Jag gillar ju det här med kvinnliga kläder. Men till frågan till er kvinnor där ute. Vad tycker ni? Är det dumt att ha det när man är på badstranden? Jag vill förtydliga mig och säga att jag är Man.

En mankini haha! Du har inte hört av dig.
  • Sam Ståhl
    Anonym (kjolkille) skrev 2021-07-12 05:22:48 följande:

Jättesnyggt med solbruna strumpbyxor och dösnygga skor..Antar att en härlig klänning finns där också. Precis min stil. Är 100% transvestit och klär mig alltid i snygga klänningar och kjol. När det ej är för varmt som nu, har jag strumpbyxor eller stay ups till. Är alltid snyggt sminkad och håret stajlat samt röda lösnaglar på. Har aldrig några problem med att fixa tjejer, däremot kan killar bli besvärliga när dom får reda på att jag är kille. ALLA verkar tro att jag vill suga av dom. Ibland har det dock hänt....men då har dom behandlat mig som elegant kvinna.

Nu på sommaren är det jätteskönt med tunna sommarklänningar. Älskar att vara transa!

Tack för komplimangen! (Finns på Kik!)
  • Sam Ståhl
    Anonym (Selma) skrev 2021-07-12 06:44:34 följande:

Supersnyggt! Nu är attraktion mer än kropp och kläder, men du skulle definitivt ha fångat mitt intresse!

Tack för komplimangen! (Finns på Kik)
Svar på tråden Män i kvinnokläder