• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! jag skulle vilja fortsätta med den tråden ja började med.
    Alt så Vad ni kvinnor tycker om när män klär sig i kvinnokläder.

Om ni träffar en man som som ni tycker ser trevlig ut och ni blir
    förälskad i honom och han använder kvinnokläder. Hur ställer ni er till det då?

Skulle vara intressant att veta hur ni tänker kring detta.

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • MammAmma

Hm, för min del beror det nog lite på om han är "transvestit" eller en "sissy". Inte helt samma sak, även om det är nära. Är han transa så är det helt okej men inget jag skulle finna överdrivet attraktivt (säger inte att det är oattraktivt heller, är rätt neutralt inställd), är han sissy däremot så är det något som skulle kunna funka väldigt bra för att leva ut mina mer dominanta tendenser.

• Sam Ståhl
    MammAmma skrev 2021-07-14 19:58:28 följande:

Hm, för min del beror det nog lite på om han är "transvestit" eller en "sissy". Inte helt samma sak, även om det är nära. Är han transa så är det helt okej men inget jag skulle finna överdrivet attraktivt (säger inte att det är oattraktivt heller, är rätt neutralt inställd), är han sissy däremot så är det något som skulle kunna funka väldigt bra för att leva ut mina mer dominanta tendenser.

Intressant. Vill du förklara hur du beskriver sissy?
  • MammAmma
    Sam Ståhl skrev 2021-07-14 20:35:22 följande:

Intressant. Vill du förklara hur du beskriver sissy?

Hmmm. För mig är en trasvestit någon som helt enkelt har en fetish (vilken kan vara sexuell till sin natur, eller inte) för att klä sig i kvinnokläder. Sissy är en något mer specifik fetish som absolut är sexuell, alltid, och inte har fokus på kläderna i sig i första hand, stilen är oftast mycket 'slampigare' än hos transvestiten och är alltid sexuellt undergiven i denna roll.
  • Jackie58
    MammAmma skrev 2021-07-14 21:26:50 följande:
    Hmmm. För mig är en trasvestit någon som helt enkelt har en fetish (vilken kan vara sexuell till sin natur, eller inte) för att klä sig i kvinnokläder. Sissy är en något mer specifik fetish som absolut är sexuell, alltid, och inte har fokus på kläderna i sig i första hand, stilen är oftast mycket 'slampigare' än hos transvestiten och är alltid sexuellt undergiven i denna roll.
    Om jag älskar att gå i klänningar, ha läckra strumpbyxor, måla tå och fingernaglar,sminka mig mm, ja då är jag välklädd kvinna. Om en man vill göra sig fin som jag, ja då  stoppas han i facket transvestit
    Så skulle jag vara man så kan jag lova att jag skulle vara transvestit, fattar inte att det inte finns fler. Sitter hellre i tv soffan med en man i klänning och strumpbyxor
    än en öldrickande gubbe
  • MammAmma
    Jackie58 skrev 2021-07-15 08:48:47 följande:

Om jag älskar att gå i klänningar, ha läckra strumpbyxor, måla tå och fingernaglar,sminka mig mm, ja då är jag välklädd kvinna. Om en man vill göra sig fin som jag, ja då  stoppas han i facket transvestit

Så skulle jag vara man så kan jag lova att jag skulle vara transvestit, fattar inte att det inte finns fler. Sitter hellre i tv soffan med en man i klänning och strumpbyxor

än en öldrickande gubbe

Jag ogillar egentligen termen "transvestit" pga stigmat som medföljer. De flesta "transvestiter" är ju troligtvis antingen 'gender fluid' eller 'non-binary', om man ska vara lite petig, och sätta män som gillar att vara feminina ibland, i fack.
  • Anonym (kjolkille)
    Sam Ståhl skrev 2021-07-14 19:29:01 följande:
    Jag föreslår att du skickar ett meddelande till mig!
    Hej, och tack. kan ej skicka privat mail till dig, Har helt enkelt så mycket att riskera och förlora. Många vet vem jag är och även om jag inte tycker jag gör nåt ont som transvestit, så kan det skada min karriär och inkomst, När jag byter om till kvinna är det INGEN som vet vem jag ursprungligen är, och jag (tror) att jag är rätt duktig. Detta händer ganska ofta.... Så vi får nog hålla detta på den nivån och jag beundrar din estetiska och vackra klädsmak. Har varit inne på Zalando och kollat snygga skor strl 42.
    Snart helg och klänningen åker på. Kram på dig..kjolkillen
  • Sam Ståhl
    Anonym (kjolkille) skrev 2021-07-15 15:28:42 följande:

Hej, och tack. kan ej skicka privat mail till dig, Har helt enkelt så mycket att riskera och förlora. Många vet vem jag är och även om jag inte tycker jag gör nåt ont som transvestit, så kan det skada min karriär och inkomst, När jag byter om till kvinna är det INGEN som vet vem jag ursprungligen är, och jag (tror) att jag är rätt duktig. Detta händer ganska ofta.... Så vi får nog hålla detta på den nivån och jag beundrar din estetiska och vackra klädsmak. Har varit inne på Zalando och kollat snygga skor strl 42.

Snart helg och klänningen åker på. Kram på dig..kjolkillen

Du skickar INTE privat mejl till mig genom att klicka på mitt namn ovan och skicka ett meddelande. Du kommunicerar enbart med mig men jag vet INGET MER än vad jag vet nu om dig! Du avslöjar alltså inte på något sätt vem du är genom att skicka meddelande via FL.
  • Anonym (kjolkille)

Igår var en härlig dag. Promenerade i min nya fina sommarklänning och kände hur den smekte mina nyrakade ben. Håret utsläppt makeupen perfekt och fina uteserveringar att sitta på.
    Kärligt ibland att vara en feminin kille som får uppleva kvinnlig skönhet.
    Kram på er

Svar på tråden Män i kvinnokläder