• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! jag skulle vilja fortsätta med den tråden ja började med.
    Alt så Vad ni kvinnor tycker om när män klär sig i kvinnokläder.

Om ni träffar en man som som ni tycker ser trevlig ut och ni blir
    förälskad i honom och han använder kvinnokläder. Hur ställer ni er till det då?

Skulle vara intressant att veta hur ni tänker kring detta.

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Jackie58
    Sam Ståhl skrev 2021-07-13 19:30:41 följande:

Ytterligare en detaljbild

Verkligen mycket god klädsmak, Klassiskt, lite förföriskt och ser ut att vara jättemysigt.  Vad kan en moderator ha emot detta?

Nej mer klädtips tack
    /Kram
  • Lenin1958
    Sam Ståhl skrev 2021-07-13 19:28:33 följande:

En bild till...

Fina kvinnliga ben. Gillar
  • Anonym (kjolkille)
    Sam Ståhl skrev 2021-07-13 19:26:52 följande:

Jag vet inte om moderator protesterar snart men visst, här några bilder till!

Oj vad läckert. Ser att du har de snygga skorna på, Storlek? pris? inköpsställe?
    Vill också ha såna.
    Så jäkla snyggt klädd du är
  • Sam Ståhl

Passar på att påminna om att män i kvinnokläder kan vara mycket mer än klänning och högklackat, men ändå vara feminint och läckert.

• Sam Ståhl
    Anonym (kjolkille) skrev 2021-07-14 03:18:01 följande:

Oj vad läckert. Ser att du har de snygga skorna på, Storlek? pris? inköpsställe?

Vill också ha såna.

Så jäkla snyggt klädd du är

Hej!

Jag vet inte vilka skor du avser, men de som jag burit på just dessa bilderna är 1: en svart mocka pumps med dekorremmar, 8 cm klack. Elle Collection, mycket bekväma. 2: Den släta svarta klassiska skinnpumpsen är en trevlig utmaning iallafall för mig med sin 10 cm klack. Fårån Din sko faktiskt. Inget man går långt i men onekligen trevliga "eyecatchers". Jag har storlek 40 eller 41. Vill du hitta mycket bra utbud av skor och massor av storlekar (du kallar dig ju kjolkille och det brukar ju innebära större skostorlek) rekommenderas Zalando.

Lycka till och tack för komplimanger.

/ Sam
  • Anonym (kjolkille)

Tack snälla.... Jo jag är kjolkillen och har strl 42. Ska genast kolla in zalando och se vad jag kan hitta. Så jävla läckert du klär dig, förlåt svordomen, men du är min idol, 

Stor kram från kjolkillen

• Sam Ståhl
    Anonym (kjolkille) skrev 2021-07-14 19:11:25 följande:

Tack snälla.... Jo jag är kjolkillen och har strl 42. Ska genast kolla in zalando och se vad jag kan hitta. Så jävla läckert du klär dig, förlåt svordomen, men du är min idol, 

Om du vill skulle det vara trevligt att utbyta erfarenheter. Hör gärna av dig.

/ Sam
  • Sam Ståhl
    Anonym (kjolkille) skrev 2021-07-14 19:11:25 följande:

Jag föreslår att du skickar ett meddelande till mig!

Svar på tråden Män i kvinnokläder