Inlägg från: Anonym (kjolkille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kjolkille)

Män i kvinnokläder

Sam Ståhl skrev 2021-07-11 12:44:43 följande:

Här trivs jag!?

Jättesnyggt med solbruna strumpbyxor och dösnygga skor..Antar att en härlig klänning finns där också. Precis min stil. Är 100% transvestit och klär mig alltid i snygga klänningar och kjol. När det ej är för varmt som nu, har jag strumpbyxor eller stay ups till. Är alltid snyggt sminkad och håret stajlat samt röda lösnaglar på. Har aldrig några problem med att fixa tjejer, däremot kan killar bli besvärliga när dom får reda på att jag är kille. ALLA verkar tro att jag vill suga av dom. Ibland har det dock hänt....men då har dom behandlat mig som elegant kvinna.
    Nu på sommaren är det jätteskönt med tunna sommarklänningar. Älskar att vara transa!
  • Anonym (kjolkille)
    Sam Ståhl skrev 2021-07-13 15:22:24 följande:

Jag har fått signaler om att ytterligare bilder var önskvärt. Här kommer en till...

Dösnyggt! Skulle vara kul o veta vad du har för äverdel till denna, alltså tunika,blus eller topp

Hoppas på nästa bild
  • Anonym (kjolkille)
    Sam Ståhl skrev 2021-07-13 19:26:52 följande:

Jag vet inte om moderator protesterar snart men visst, här några bilder till!

Oj vad läckert. Ser att du har de snygga skorna på, Storlek? pris? inköpsställe?
    Vill också ha såna.
    Så jäkla snyggt klädd du är
  • Anonym (kjolkille)

Tack snälla.... Jo jag är kjolkillen och har strl 42. Ska genast kolla in zalando och se vad jag kan hitta. Så jävla läckert du klär dig, förlåt svordomen, men du är min idol, 

Stor kram från kjolkillen

• Anonym (kjolkille)
    Sam Ståhl skrev 2021-07-14 19:29:01 följande:
    Jag föreslår att du skickar ett meddelande till mig!
    Hej, och tack. kan ej skicka privat mail till dig, Har helt enkelt så mycket att riskera och förlora. Många vet vem jag är och även om jag inte tycker jag gör nåt ont som transvestit, så kan det skada min karriär och inkomst, När jag byter om till kvinna är det INGEN som vet vem jag ursprungligen är, och jag (tror) att jag är rätt duktig. Detta händer ganska ofta.... Så vi får nog hålla detta på den nivån och jag beundrar din estetiska och vackra klädsmak. Har varit inne på Zalando och kollat snygga skor strl 42.
    Snart helg och klänningen åker på. Kram på dig..kjolkillen
  • Anonym (kjolkille)

Igår var en härlig dag. Promenerade i min nya fina sommarklänning och kände hur den smekte mina nyrakade ben. Håret utsläppt makeupen perfekt och fina uteserveringar att sitta på.
    Kärligt ibland att vara en feminin kille som får uppleva kvinnlig skönhet.
    Kram på er

• Anonym (kjolkille)

Hej, åter en skön klänning, du e jättefin. Nu när det är varmt, kör du också med sommarklänning och kort kjol? Kanske en läcker jättelång och sval?

Svar på tråden Män i kvinnokläder