• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! jag skulle vilja fortsätta med den tråden ja började med.
    Alt så Vad ni kvinnor tycker om när män klär sig i kvinnokläder.

Om ni träffar en man som som ni tycker ser trevlig ut och ni blir
    förälskad i honom och han använder kvinnokläder. Hur ställer ni er till det då?

Skulle vara intressant att veta hur ni tänker kring detta.

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Sam Ståhl
    Anonym (kjolkille) skrev 2021-07-17 11:26:22 följande:

Igår var en härlig dag. Promenerade i min nya fina sommarklänning och kände hur den smekte mina nyrakade ben. Håret utsläppt makeupen perfekt och fina uteserveringar att sitta på.

Kärligt ibland att vara en feminin kille som får uppleva kvinnlig skönhet.

Kram på er

Härligt att du bejakar det du gillar och är självsäker att göra det du själv vill utan att andra får styra. Stolt och stark!

• Anonym (kjolkille)

Hej, åter en skön klänning, du e jättefin. Nu när det är varmt, kör du också med sommarklänning och kort kjol? Kanske en läcker jättelång och sval?

• Sam Ståhl
    Anonym (kjolkille) skrev 2021-07-17 16:32:40 följande:

Hej, åter en skön klänning, du e jättefin. Nu när det är varmt, kör du också med sommarklänning och kort kjol? Kanske en läcker jättelång och sval?

Ja det beror verkligen på sammanhang. Visst är det härligt med sommarklänning när man har väl insmorda och absolut nyrakade bruna ben. Med högklackade pumps till känner man sig så sexig. Med sneakers till blir det mer promenadvänligt. Fast just nu har jag cykelbyxor på... Har nyss tränat!

• Sam Ståhl

Kanske ska förtydliga, bilden ovan är inte jag. Men klänningen var härlig. Så ser jag ut nyss... ha-ha! Härligt det också att få svettas lite och ta en skön dusch sen.

• Anonym (Runa)

Dumpat direkt. Och nej, "kvinnorna" som blir eggade av män i underkläder är andra män som sitter och utger sig för att vara kvinnor på nätet för att få utlopp för sina egna fantasier och övertyga sig själva om att kvinnor gillar sånt.

• Pantieboy

Min tjej ?tvingar? mig att använda trosor och bh, har även mer dam än herrkläder

• MammAmma
    Pantieboy skrev 2021-08-04 14:07:50 följande:

Min tjej ?tvingar? mig att använda trosor och bh, har även mer dam än herrkläder

Sissification/feminization?
  • Sam Ståhl
    MammAmma skrev 2021-08-04 18:30:21 följande:

Sissification/feminization?

Hej!

Ni får ursäkta men jag hänger inte alls med i vad ni snackar om.

Jag tycker om att bära vackra feminina kläder - mer komplicerat än så är det inte för mig!

/ Sam

• Anonym (Camilla)
    Sam Ståhl skrev 2021-08-05 00:09:43 följande:

Hej!

Jag tycker om att bära vackra feminina kläder - mer komplicerat än så är det inte för mig!

/ Sam

Väldigt läcker! Hotellsemester?
  • MammAmma
    Sam Ståhl skrev 2021-08-05 00:09:43 följande:

Hej!

/ Sam

Lol. Jag ber om ursäkt. Det är bara olika termer för olika aktiviteter. Ingen skillnad mot "cuckolding" eller "swinging", eller något annat. Min ADHD-hjärna gillar att sortera saker bara för att hålla reda på dem och skapa referenspunkter, vilket blir enklast genom att sätta etiketter, det betyder inget egentligen. You do you, vad det kallas är oviktigt. <3
Svar på tråden Män i kvinnokläder