Inlägg från: Anonym (Nej tack! (homo)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej tack! (homo))

Män i kvinnokläder

För egen del så säger jag nej tack till såna "män". Jag är homo, det betyder att jag gillar män. Inte hens, inte "män" utan riktiga män. Det är en anledning till att Tom of Finland inte använder "män" eller hens utan män i sina homoerotiska avbildningar.

Jag gillar stora muskler, valkiga starka händer (Om det är valkar från skivstång eller kroppsarbete gör inte så mycket. Bara de är starka), svett och manliga män. Som beter sig precis som heterosexuella män, heterosexuella karlakarlar, fast homo.

Flanell, läder, åtsittande t-shirts, uniformer, cowboys, riddare, vikingar, samurajer, soldater, smeder, skogshuggare, poliser, karoliner, sjömän, romerska legionärer, skotska klankrigare, pirater. MÄN. Inte "män" i kvinnokläder. 

Anonym (Claes) skrev 2021-07-09 23:49:26 följande:
    Jamen tack då vet vi - vilken tur att vi gillar olika
    Varsågod. Män som kan hugga ved, lyfta en stor sten, män som tar av sig tröjan när det är varmt och arbetar vidare i bar överkropp, män som kan dricka ur en flaska eller ett glas utan att bry sig om de spiller och det rinner ner vid sidan. Män.
    Anonym (Mimmi) skrev 2021-07-09 23:56:58 följande:
    En man i bikini? Haha, nej tack!
    Haha håller med! Brottarlinne är dock okej. Som Karelin...han hade gärna fått brotta ner mig om jag säger så.
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-07-11 13:23:25 följande:

Usch och fy! Nu måste snart peak globalism vara nådd och vara på väg ner.

Håller med. Även om jag är homo. Vikingafrun förresten! Känner du några manliga skäggiga bärsärkar med muskler som också råkar vara homo? (Fast inte fjolligt homo)
Svar på tråden Män i kvinnokläder