Män i kvinnokläder
Att det inte är män vi talar om.
Att det inte är män vi talar om.
Men det finns även kvinnor som tycker det är eggande att se en man i kvinnokläder och tycker det är sexigt när dom har sex med en man som typ har
stayups på sig under själva sexakten.
Har skrivit med några kvinnor som gillar detta.
Inte i din värld kanske, men i verkligheten finns det män som i vardagen ses som män med varierande grad av ?manlighetsattribut? men som upplever en sexuell kick att ibland få klä sig i kvinnokläder.
Inskränkt?
Usch och fy! Nu måste snart peak globalism vara nådd och vara på väg ner.
Håller med. Även om jag är homo. Vikingafrun förresten! Känner du några manliga skäggiga bärsärkar med muskler som också råkar vara homo? (Fast inte fjolligt homo)
??? Hur tänker du nu? Vad är ditt problem?
Vad gör du ens i en tråd om män i kvinnokläder om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder?
Vad gör du ens i en tråd om män i kvinnokläder om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder?
Du får ju förstås uttrycka din åsikt i tråden, men jag undrar vad du har i tråden att göra om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder. Det kan du förvänta dig att se i denna tråden.
(A) killar har oftast testiklar
(B) vissa underkläder sydda för kvinnor har oftast inte plats för testiklar
(C) hur många av bilderna i tråden hittills visar testiklar?
(D) är det korrekt att påstå att testikel-bilder är i majoritet i tråden så här långt?
(E) vad gnäller du för, tål du inte att se testiklar?
(A) killar har oftast testiklar
(B) vissa underkläder sydda för kvinnor har oftast inte plats för testiklar
(C) hur många av bilderna i tråden hittills visar testiklar?
(D) är det korrekt att påstå att testikel-bilder är i majoritet i tråden så här långt?
(E) vad gnäller du för, tål du inte att se testiklar?
Skilj på frivillighet och ofrivillighet.
Om någon blottar sig på torget är ju exponeringen ofrivillig för de som utsätts.
Jag utgår ifrån att du är på FL frivilligt, att ingen tvingar dig.
Vad är det som gör testikeln på bilden 'äcklig' som du skriver?
Finns det även 'oäckliga' testiklar menar du?
Ja, nästan alla killar har givetvis testiklar. Betyder det att det är fritt att exponera dem? Igen, det säger allt om er sort.
Kläder för kvinnor är inte till för män, du har hajat. Bra.
Hur många av bilderna har jag anmält. Jo,den med blottning.
Du har fortfarande inte svarat dock Är det en självklarhet att en tråd om män i kvinnoKLÄDER innehåller bilder på exponerade genitalier? Ett enkelt ja eller nej kan väl inte vara så svårt att klämma fram?
Det är ingen självklarhet att delar av genitalier visas, men kan ju såklart förekomma, om du sätter ämnet i sitt sammanhang.
Varken du eller jag har 'rätt' eller 'fel'. Vi tycker olika.
Däremot tror jag att du bör be Sam Ståhl om ursäkt.
Ingen - inte heller du - vill bli kallad 'äcklig'.
Det kränker och sårar på ett personligt plan.
Om du inte gillar hans bild, så omformulera dig mer nyanserat på ett sätt som inte sårar och kränker, så kanske han kommer bemöta det du skriver.