Inlägg från: Anonym (vikingafrun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vikingafrun)

Män i kvinnokläder

Att det inte är män vi talar om.

• Anonym (vikingafrun)
    Ricky52 skrev 2019-08-31 15:08:02 följande:

Men det finns även kvinnor som tycker det är eggande att se en man i kvinnokläder och tycker det är sexigt när dom har sex med en man som typ har 

stayups på sig under själva sexakten.

Har skrivit med några kvinnor som gillar detta. 

Är det något nytt för dig att perverterade människorgärna hänger på internet?
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (CD men man) skrev 2019-09-01 13:26:37 följande:

Inte i din värld kanske, men i verkligheten finns det män som i vardagen ses som män med varierande grad av ?manlighetsattribut? men som upplever en sexuell kick att ibland få klä sig i kvinnokläder.

Icke-män alltså.
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (CD men man) skrev 2019-09-01 19:39:12 följande:

Inskränkt?

Ja och avundsjuk och bitter också va?
  • Anonym (vikingafrun)

Usch och fy! Nu måste snart peak globalism vara nådd och vara på väg ner.

• Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Nej tack! (homo)) skrev 2021-07-11 14:20:27 följande:

Håller med. Även om jag är homo. Vikingafrun förresten! Känner du några manliga skäggiga bärsärkar med muskler som också råkar vara homo? (Fast inte fjolligt homo)

Det gör jag givetvis inte...
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 16:55:17 följande:

??? Hur tänker du nu? Vad är ditt problem?

Mitt problem? Eh, att en äcklig testikel dinglar på en bild helt utan varningstext. För vem som helst, även barn, att se

Sedan är ju givetvis problemet större än då, men det lär man inte kunna anmäla på en dekadent sajt som fl.
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 16:59:21 följande:

Vad gör du ens i en tråd om män i kvinnokläder om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder?

I en tråd om män i kvinnokläder är det självklart med exponerade genitalier?

Där avslöjade du precis er sort.....
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 16:59:21 följande:

Vad gör du ens i en tråd om män i kvinnokläder om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder?

Du avslöjade också att du inte gillar olika och att du inte vill ha en öppen debatt eller möta kritik....
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 17:08:25 följande:

Du får ju förstås uttrycka din åsikt i tråden, men jag undrar vad du har i tråden att göra om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder. Det kan du förvänta dig att se i denna tråden.

Eftersom att du inte verkar tycka att annat än medhåll får förekomma i tråden(Eftersom att du ifrågasatte att jag är här) så tycker du inte att jag får uttrycka min åsikt. Jag förväntar mig givetvis bilder på sojapojkar i kvinnokläder i den här tråden, man kan inte gömma sig för saker värda att bekämpa. Det var mer testiklar jag inte förväntade mig.....

Du får gärna svara på om det säger sig självt att det ska förekomma dinglande testiklar i en tråd om män i kvinnokläder....
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 17:23:51 följande:

(A) killar har oftast testiklar

(B) vissa underkläder sydda för kvinnor har oftast inte plats för testiklar

(C) hur många av bilderna i tråden hittills visar testiklar?

(D) är det korrekt att påstå att testikel-bilder är i majoritet i tråden så här långt?

(E) vad gnäller du för, tål du inte att se testiklar?

Ja, nästan alla killar har givetvis testiklar. Betyder det att det är fritt att exponera dem? Igen, det säger allt om er sort.

Kläder för kvinnor är inte till för män, du har hajat. Bra.

Hur många av bilderna har jag anmält. Jo,den med blottning.

Du har fortfarande inte svarat dock Är det en självklarhet att en tråd om män i kvinnoKLÄDER innehåller bilder på exponerade genitalier? Ett enkelt ja eller nej kan väl inte vara så svårt att klämma fram?
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 17:23:51 följande:

(A) killar har oftast testiklar

(B) vissa underkläder sydda för kvinnor har oftast inte plats för testiklar

(C) hur många av bilderna i tråden hittills visar testiklar?

(D) är det korrekt att påstå att testikel-bilder är i majoritet i tråden så här långt?

(E) vad gnäller du för, tål du inte att se testiklar?

Och nej, jag vill givetvis inte se främmande människors genitalier. Det gäller de flesta människor och i de flesta sammanhang är det inte okej med blottning. I en tråd som vem som helst kan titta i är det inte okej, särskilt inte utan varning. Det finns nakentrådar här. De värnar i rubriken. Då är det enkelt att inte klicka på dem.
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 17:49:09 följande:

Skilj på frivillighet och ofrivillighet.

Om någon blottar sig på torget är ju exponeringen ofrivillig för de som utsätts.

Jag utgår ifrån att du är på FL frivilligt, att ingen tvingar dig.

Vad är det som gör testikeln på bilden 'äcklig' som du skriver?

Finns det även 'oäckliga' testiklar menar du?

Råkar något trilla ut när du byter om på stranden och du genast täcker dig igen är det ofrivilligt, en olycka. Sådant händer.

Lägger du upp en bild iklädd kläder som inte är gjorda för dig och därför trillar privata delar ut är det i allra högsta grad frivilligt. Medvetet. Dvs inte ens lite okej.

Du kan likagörna säga att ett barn gick frivilligt till torget för att köpa jordgubbar och därför är det okej att ett äckel blottar sig för barnet på torget. Barnet var ju dör frivilligt.

Människor gör det mesta frivilligt. Det gör det inte okej att blotta sig. Men tack så mycket för att du inte försöker dölja vilka ni är.

Sluta spela oförstående. Testiklar i sig är givetvis inte äckliga. Men främmande sådana hör liksom inte hemma i offentligheten(ditt öppna fl i allra högsta grad ingår).

Svara gärna .....
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-08-06 17:33:17 följande:

Ja, nästan alla killar har givetvis testiklar. Betyder det att det är fritt att exponera dem? Igen, det säger allt om er sort.

Kläder för kvinnor är inte till för män, du har hajat. Bra.

Hur många av bilderna har jag anmält. Jo,den med blottning.

Du har fortfarande inte svarat dock Är det en självklarhet att en tråd om män i kvinnoKLÄDER innehåller bilder på exponerade genitalier? Ett enkelt ja eller nej kan väl inte vara så svårt att klämma fram?

Förtydligar vilken fråga jag söker svar på eftersom att det tydligen var så svårt....
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 18:27:50 följande:

Det är ingen självklarhet att delar av genitalier visas, men kan ju såklart förekomma, om du sätter ämnet i sitt sammanhang.

Varken du eller jag har 'rätt' eller 'fel'. Vi tycker olika.

Däremot tror jag att du bör be Sam Ståhl om ursäkt.

Ingen - inte heller du - vill bli kallad 'äcklig'.

Det kränker och sårar på ett personligt plan.

Om du inte gillar hans bild, så omformulera dig mer nyanserat på ett sätt som inte sårar och kränker, så kanske han kommer bemöta det du skriver.

I en tråd som heter "kvinnor i kvinnoKLÄDER" är också förekommande med exponerade privata delar va? Nej, det är det inte. På ett porrforum eller i en nakentråd är det självklart eller förekommande. Dör har du ditt sammanhang.

Jag kommer verkligen inte att be om ursäkt till ett pervo som exponerar sig på ett forum där det även finns barn. Ett forum som till stor del består av kvinnor. Det ÄR äckligt att påtvinga andra sina privata delar. Ett sjukt samhälle kan dessutom inte daltas med.
Svar på tråden Män i kvinnokläder