BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Följer! Har BIM (förmodligen) 2 augusti! Tog ett test i fredags på ÄL + 8 och ett igår på (förmodad) ÄL + 9 som visade såhär.. har redigerat det lite för att det ska synas på bild, då det var sååå svagt. Men det är ju väldigt tidigt än! Har ömma bröst/bröstvårtor, molande värk i magen (känns typ som träningsvärk ibland) och mår illa till och från. Försöker med syskon till vår 17-mån dotter Tredje försöket!
Precis som jag trodde blir nog bim lite tidigare denna månad, borde bli på tisdag. Har fått lite spottings idag så räknar med att det blir mens istället för plus. Vet ju att vi hade lite svårt att få till det kring äl då vi var med svärföräldrarna på semester men är ändå såå besviken denna gång. Hänger kvar i tråden iaf då nästa bim blir i slutet av augusti.
Precis som jag trodde blir nog bim lite tidigare denna månad, borde bli på tisdag. Har fått lite spottings idag så räknar med att det blir mens istället för plus. Vet ju att vi hade lite svårt att få till det kring äl då vi var med svärföräldrarna på semester men är ändå såå besviken denna gång. Hänger kvar i tråden iaf då nästa bim blir i slutet av augusti.
Hejsan på er!
Hoppar in här också om det är okej :)
Har följt juli-tråden och denna lite och tänkte det var dags att säga hej! :)
Vi har pratat ganska länge om att börja försöka, och nu kände vi att tiden är inne, detta är vårt första försök så är helt novis på allt detta, en helt ny värld, så roligt att vi är fler här inne som kan dela våra tankar och funderingar. :)
Vi har sedan flera år inte använt något prev-medel utan vi har skyddat oss med kondom. Har noterat min mens med p-tracker för att ha lite koll men inte mer än så. :)
Enligt appen som brukar stämma ganska bra vid mens (ett par dagar i skillnad max) så skall jag ha ÄL den 31/7 och BIM blir då runt den 14/8 om jag förstått det rätt :) Lägg gärna till mig i BIM- listan :)
Vi har myst 2 gånger denna vecka hittills, och får se om vi kan få till det något mer innan ÄL, skall iväg på semester nämligen och sover inte så ostört ;) så kan bli lite svårt. Finns det en chans ändå tror ni om det inte skulle gå att få till eller hur frekvent måste man vara? :)
Följer! Har BIM (förmodligen) 2 augusti! Tog ett test i fredags på ÄL + 8 och ett igår på (förmodad) ÄL + 9 som visade såhär.. har redigerat det lite för att det ska synas på bild, då det var sååå svagt. Men det är ju väldigt tidigt än! Har ömma bröst/bröstvårtor, molande värk i magen (känns typ som träningsvärk ibland) och mår illa till och från. Försöker med syskon till vår 17-mån dotter Tredje försöket!
Hej hallå :) jag hoppar in i tråden! Äl + 3 idag och bim 6 augusti. Det är vårt fjärde försök till en trea och jag hoppas så så mycket nu. I början var det kul att vänta på plusset men nu är tålamodet slut haha ;)
Ja, det syns ju ett till streck, men vilken färg är det på strecket? Väldigt spännande och hoppas det blir starkare om några dagar.
Välkommen! Så spännande för er! :)
Spermier kan ju i goda förhållanden leva längre än de 2-3 dagarna som det brukar sägas att de i alla fall minst lever, så en viss chans finns ju såklart om ni inte får till mys de närmsta dagarna innan äl :)
Hoppar gärna ing är också. Bim den 14/8. En evighet känns det som. Men det tog 11 månader med ena och 6 mån med andra så har inga större förhoppningar med första försöker.
Äter rosenrot och använder även conceive + om de skulle hjälpa lite mer på traven. Skadar ju inte tänker jag.