Inlägg från: Sandbergjosefine |Visa alla inlägg
  • Sandbergjosefine

BIM augusti 2019

Följer! Har BIM (förmodligen) 2 augusti! Tog ett test i fredags på ÄL + 8 och ett igår på (förmodad) ÄL + 9 som visade såhär.. har redigerat det lite för att det ska synas på bild, då det var sååå svagt. Men det är ju väldigt tidigt än! Har ömma bröst/bröstvårtor, molande värk i magen (känns typ som träningsvärk ibland) och mår illa till och från. Försöker med syskon till vår 17-mån dotter Tredje försöket!

• Sandbergjosefine
    Freya18 skrev 2019-07-28 13:00:08 följande:

Ja, det syns ju ett till streck, men vilken färg är det på strecket? Väldigt spännande och hoppas det blir starkare om några dagar. 

Originalbilden, tycker att det är rosa-aktigt, inte grått i alla fall

• Sandbergjosefine
    Monkan93 skrev 2019-07-28 22:58:26 följande:

Jag ser något rosa där! :D

Åh gör du? Är så ivrig att testa igen, men ska verkligen försöka hålla mig till på tisdag/onsdag. Testet på bilden är från ÄL+8 bara, så det är inte så konstigt att det är supersvagt! Med dottern plussade jag ganska starkt på ÄL+13 men försöker också att inte ha allt för höga förhoppningar så klart, är bara tredje försöket nu! Men går inte att förneka att det är sjukt spännande..
  • Sandbergjosefine

Läser om era symtom här och får lite hopp, mycket stämmer in på mig! Är på BIM-3 eller 4 nu. Har ömma/svidande bröstvårtor, ont/värk i nedre delen av magen/äggstockarna, (ursäkta TMI) tjocka vita flytningar (mycket!) och illamående till och från + trött som ett as (tröttare än vanligt med en vild 1,5-åring hemma )

Vågar man hoppas på starkare plus imorgon tro..?

• Sandbergjosefine

F

Sandbergjosefine skrev 2019-07-29 22:33:13 följande:

Läser om era symtom här och får lite hopp, mycket stämmer in på mig! Är på BIM-3 eller 4 nu. Har ömma/svidande bröstvårtor, ont/värk i nedre delen av magen/äggstockarna, (ursäkta TMI) tjocka vita flytningar (mycket!) och illamående till och från + trött som ett as (tröttare än vanligt med en vild 1,5-åring hemma )

Vågar man hoppas på starkare plus imorgon tro..?

Kan tillägga att jag ALDRIG har ont i magen/brösten/konstiga flytningar osv (vad jag märker av) innan mens
  • Sandbergjosefine

Alltså jag blir så förvirrad. Sparade morgonurinet i kylen tills testen kom på posten. Tog två st samtidigt, en stav och en sticka. På staven såg jag direkt ett streck i testzonen när färgen sögs upp och stek uppåt i ?displayen? liksom.. ganska starkt dessutom. Sen försvann det.. och ser nu ut såhär..

• Sandbergjosefine

Var nog spökstreck för mig förra veckan.. tog ett digitalt idag som var negativt.. skit bara vänta in mensen nu som ska komma imorgon eller söndag. Hänger på nästa tråd om det blir någon sådan!

Svar på tråden BIM augusti 2019