BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Så himla tråkigt... vilket försök är ni på?
Inge mens i sikte och negativt gravtest idag. Suck. :/
Hej! Hoppar in här, gör mig redo för nytt försök denna månad. Vad tycker ni är bäst gällande ägglossningstester? Har kört med både digitalt och stickor och gillar att testa då jag inte riktigt har koll på ägglossningen. Har kört med digitalt nu två månader men det är ju rätt dyrt .. vad tycker ni är bäst? :)
Hej.
Lägger till mig här, plussade i juli men går nu igen om missfall (v6) . Tror jag har BIM runt den 26de lägger till mig i listan.
?------------------
BIM LISTA
1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss, sockan
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123
3/8 NeoMio0322, Sara11
4/8 LBP91
5/8: Hallonen80, Jordgubbe
6/8 FrokenF89
7/8 Längtande95
8/8: Phoworray
9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds
10/8 höstlöv123
11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad
12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset
13/8 Millemupp
14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen,
17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren
19/8 jhms
20/8 Nicciz
21/8 Noraaaaa
26/8 FruA2019, Mathilda999
Hej! Hoppar in här, gör mig redo för nytt försök denna månad. Vad tycker ni är bäst gällande ägglossningstester? Har kört med både digitalt och stickor och gillar att testa då jag inte riktigt har koll på ägglossningen. Har kört med digitalt nu två månader men det är ju rätt dyrt .. vad tycker ni är bäst? :)
Så himla tråkigt... vilket försök är ni på?
Är det någon som kan om äl-tester? Förra månaden kollade jag med äl-stickor och fick då en tydlig stegring på dag 14 men fick sen mens på dag 25. Visade äl-stickorna försent eller har jag så kort fas (lutealfas?) mellan äl och mens??
Hoppla!
Denna månad har jag skippat ältest och temp. Vill ba ha semester o släppa det. Detta blir 4e försöket tror jag... Är på cd 14 idag. Haft mycket sex de 2 senaste dagarna. Hoppas vi känner lusten nu de kommande dagarna. Ägglossningen är utsatt cd 16.. Vi tar de som de kommer. Kännt mig gravid 2 ggr nu så orkar inte spekulera mer. Kände jag behövde en paus från familjeliv och tempa o tester. Någon som känner samma? <3
Jag gjorde precis ett cb testa tidigt (bim 1/8) och såg inte ens en tillstymmelse till streck så det var negativt.. fortsätter invänta mensen på torsdag och är övertygad om att jag inte är gravid.
Fler som inte kan låta bli att testa fast det egentligen är lite tidigt för det? Har plusat som tidigast BIM-4 med de andra barnen.
BIM-8 idag och har redan testat varje morgon i ett par dagar för jag inte kan låta bli. Ändå har jag inga jätteförhoppningar då vi inte prickade ägglossningen den här gången utan bara 3 och 5 dagar innan.
Känner mig helt manisk med allt testande men kan inte låta bli, haha.
Fler som inte kan låta bli att testa fast det egentligen är lite tidigt för det? Har plusat som tidigast BIM-4 med de andra barnen.
BIM-8 idag och har redan testat varje morgon i ett par dagar för jag inte kan låta bli. Ändå har jag inga jätteförhoppningar då vi inte prickade ägglossningen den här gången utan bara 3 och 5 dagar innan.
Känner mig helt manisk med allt testande men kan inte låta bli, haha.