Inlägg från: Mathilda999 |Visa alla inlägg
  • Mathilda999

BIM augusti 2019

Hej.

Lägger till mig här, plussade i juli men går nu igen om missfall (v6) . Tror jag har BIM runt den 26de lägger till mig i listan.

?------------------

BIM LISTA

1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss, sockan

2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123

3/8 NeoMio0322, Sara11

4/8 LBP91

5/8: Hallonen80, Jordgubbe

6/8 FrokenF89

7/8 Längtande95

8/8: Phoworray

9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds

10/8 höstlöv123

11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad

12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset

13/8 Millemupp

14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen,

17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren

19/8 jhms

20/8 Nicciz

21/8 Noraaaaa

26/8 FruA2019, Mathilda999

• Mathilda999

Jag plussade 19de juli men fick MF 29de juli och har varit relativt smärtfritt och inte allt för mycket blödning. (Min första graviditet och vårt första försök till barn).

Nu undrar jag om någon varit med om tidigt MF och hur snabbt ni fick ÄL? Jag kör med LH test redan nu(CD6) då det känns som ÄL kommer komma tidigare än vanligt.

(Barnmorskan sa att det inte finns någon anledning till att vänta utan OK att köra på direkt.)

• Mathilda999

Stort grattis till alla +, så roligt!

Jag har BIM 26/8 och fick min ägglossning på beräknad dag som också matchade in semesterresan så inga problem att få tid till mys. (Vårt andra försök)

Nu är det bara att vänta, jag kommer ta ett early predictor nästa lördag så får vi se. Blev ju gravid förra månaden som ni ser på bilden nedan, slutade i MF vecka 6 så jag förväntar mig att känna ungefär likadant. Dock kände jag redan när vi hade sex i juli att jag hade blivit gravid (låter sjukt men sant) kände också tre dagar innan blödning att jag inte längre var gravid. Jag känner mig inte gravid nu men har i alla fall fått lite fylligare bröst vilket är positivt!

• Mathilda999
    Cheneyney skrev 2019-08-16 16:14:33 följande:

Vad är det för app du använder? :)

Natural cycles- funkar super :)
  • Mathilda999

Fortfarande bara ÄL+9 och är sjukt tveksam, känner mig inte alls gravid. Vad tror ni om bilden... Ska testa igen imorgon.
  • Mathilda999
    EllaLo skrev 2019-08-21 18:42:52 följande:

Skulle noga säga som ovanstående! :) tog du det nu eller imorse?

Jag tog det imorse men hann inte riktigt analysera mina bilder för än jag kom hem efter jobbet :). Jag plussade med tidigare graviditet på ÄL+10 (gick inte vägen) Så lite orolig att jag inte ser något imorgon för då känns det kört...

Tack för ni tog er tiden att kika !
  • Mathilda999
    Anonym (haloj) skrev 2019-08-21 19:33:54 följande:

Tror ni att ?ömma i bröst? är en måste symptom? Min bin är på fredag och idag börjar det ömma som aå kan jag bero på mensen.

Nej ! Jag hade inte ömma bröst bara att dem blev större dock först veckan efter BIM. (Dock gick inte den graviditeten vägen)
  • Mathilda999

Negativt idag på två olika early test så jag inväntar mens och hoppar över till september. (ÄL+10)

Lycka till alla.

• Mathilda999
    Tr0ust skrev 2019-08-22 08:26:58 följande:

Hej jag är på ÄL 11 (12) jag har inte heller plussat men ger inte upp hoppet än. När har du BIM är ju mer intressant? Jag har aldrig plussat innan BIM, så jag inväntar mensen eller så testar jag efter utebliven mens:p

Ge inte upp än!

Jag vill tänka positivt men förra månaden när jag fick mitt positiva test som slutade i MF så plussade jag på ÄL+10 och började må illa/spy på morgonen redan ÄL+9... det jag blir mest irriterad på är att jag slösar massa pengar på test. Jag är BIM-4.

Hur många graviditeter har du haft?
  • Mathilda999
    Tr0ust skrev 2019-08-22 09:16:57 följande:

Okej. Jag är själv testoman så jag slänger skit mycket pengar på test haha.

Jag har varit gravid 4 gånger.. har plussat på 3 graviditeter efter bim 1 innan BIM då jag f8ck ett tidigt missfall. Jag har 2 flickor idag

Har du några barn?

Okej ! Ja men då kan man ju bara hoppas, använder också natural cycles och temperaturen gick ner lite idag vilket brukar tyda på att mens är på väg...

Ska vänta på mens så får vi se om jag behöver testa igen eller om mensen kommer.

Jag har inga barn, vi är inne på försök nummer två denna månaden :)
  • Mathilda999
    Gabby skrev 2019-08-24 07:45:25 följande:

Tog ett testa tidigt idag.. kan inte fatt de men de är ju plus :) :)

Hur många dagar efter ÄL och dagar innan BIM?
  • Mathilda999

Fortfarande inget plus för mig men börjar nu undra om jag hade ÄL en eller två dagar senare än jag tror när jag ser på min temp. I vilket fall är jag kanske ÄL+11/12 och mens är beräknad på måndag...

Nu känner jag mest att jag bara vill veta och känns som mens eller utebliven mens är det enda svaret. Svårt att få tiden att gå hehe.

Svar på tråden BIM augusti 2019