• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • kronisktförvirrad
    Pusstuss skrev 2019-07-24 23:40:41 följande:

Idag slutar bebisverkstaden för min del. Sambon har skitit i det blå skåpet så att säga och vårt förhållande måste lappas ihop så bebisplanen måste pausas. Känns som att dessa månader av försök varit förgäves och att jag genomlidit dom och mått dåligt i onödan. Önskar därmed alla här stort lycka till, snart är det er tur!

Kram från Pusstuss

Men fyfan, det låter oerhört jobbigt! Hoppas på det bästa för dig, vad det än månne vara. <3
  • MsPinnipeds

Hoppar också in här. BIM beräknad 9/8

Vette om det tar sig denna månaden, min käre gubbe lyssnade inte på biologilektionen sist. Han var helt inställd på att sex 1 gång vid ÄL är garanterat... :/ vet inte riktigt vad det kom ifrån då vi försökt sedan i April

• Anonym (Jordgubbe)

Hoppar in i tråden. Har BIM 4/8 eller 5/8.

Har försökt sedan januari och har hunnit med två graviditeter (en kemisk och ett missfall i vecka 6). De gångerna har det tagit sig på första försöket, men efter missfallet i vecka 6 i april/maj har jag inte blivit gravid.

Hoppas på denna månaden eftersom vi verkligen låg i ( :D ) den här gången, men lite orolig eftersom jag inte fick någon östrogenökning på Clearblue ägglossningstesterna (testet gick direkt från rund ring till fast glad gubbe).

Känner av lite ömma bröst och molvärk, men det är inget tydligt tecken på graviditet för mig.

BIM LISTA

1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss, sockan

2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123

3/8 NeoMio0322, Sara11 

4/8 LBP91

5/8: Hallonen80, Jordgubbe

6/8 FrokenF89 

7/8 Pusstuss, Längtande95

8/8: Phoworray 

9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds

10/8 höstlöv123 

11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad 

12/8 Sofiakarin, Myrkryper

13/8 Millemupp

14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell

17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren

19/8 jhms

20/8 Nicciz

21/8 Noraaaaa

• Hallonen80

Samma för mig, ring till glad gubbe direkt. Har inte haft så förut..vad innebär det egentligen?

Anonym (Jordgubbe) skrev 2019-07-25 17:27:37 följande:

Hoppar in i tråden. Har BIM 4/8 eller 5/8.

Har försökt sedan januari och har hunnit med två graviditeter (en kemisk och ett missfall i vecka 6). De gångerna har det tagit sig på första försöket, men efter missfallet i vecka 6 i april/maj har jag inte blivit gravid.

Hoppas på denna månaden eftersom vi verkligen låg i ( :D ) den här gången, men lite orolig eftersom jag inte fick någon östrogenökning på Clearblue ägglossningstesterna (testet gick direkt från rund ring till fast glad gubbe).

Känner av lite ömma bröst och molvärk, men det är inget tydligt tecken på graviditet för mig.

BIM LISTA

1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss, sockan

2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123

3/8 NeoMio0322, Sara11 

4/8 LBP91

5/8: Hallonen80, Jordgubbe

6/8 FrokenF89 

7/8 Pusstuss, Längtande95

8/8: Phoworray 

9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds

10/8 höstlöv123 

11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad 

12/8 Sofiakarin, Myrkryper

13/8 Millemupp

14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell

17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren

19/8 jhms

20/8 Nicciz

21/8 Noraaaaa

• Joset

Hej på er. Jag har BIM den 12 augusti som dessutom är min födelsedag ???? planerar vårt tredje barn, har en son som är 4 och en dotter som är 6. Håll tummarna för oss!

• Myrkrypet
    Joset skrev 2019-07-26 00:51:53 följande:

Hej på er. Jag har BIM den 12 augusti som dessutom är min födelsedag ???? planerar vårt tredje barn, har en son som är 4 och en dotter som är 6. Håll tummarna för oss!

Vilken härlig present det hade varit med ett plus på födelsedagen! Jag har BIM samma datum, och trolig äl på sön/mån. Har du koll på din äl?
  • Anonym (Jordgubbe)
    Hallonen80 skrev 2019-07-25 18:25:08 följande:

Samma för mig, ring till glad gubbe direkt. Har inte haft så förut..vad innebär det egentligen?

Enligt Clearblue ska det kvitta om det går från rund ring till glad gubbe direkt. Det betyder bara att man inte har börjat testa i tid (jag vet att jag började testa i tid) eller att ingen östrogenökning hittades de dagarna.

Igår kväll och idag har jag ganska ont i brösten. Så ont så tidigt har jag bara haft när jag varit gravid så lite hopp finns det nu...

Roligt att vi har samma BIM! När tänkte du börja testa? :)
  • Hallonen80

Ja okej! Jag känner ingenting än så länge men har nog inte känt något så tidigt förut heller. Men runt v 8 brukar Hyperemisisen börja *bävar*!!

Jag testar nog inte innan den 5:e tror jag om jag kan hålla mig. Vi åker på semester då och behöver veta om jag ska ducka kvällsdrinkarna eller inte

• Freya18

Härligt med nya medlemmar till tråden! :) Hoppas på många graviditeter denna månad!

Jag är på ÄL+9 och känner inte ett smack.. Inge molvärk eller nåt. Dock tidigt fortfarande.

BIM på måndag och brukar få spottings dagen innan.

• Theresesvea
    Förstabarnet123 skrev 2019-07-25 07:24:02 följande:

Oj, det lät som ett spännande tecken! Har du tänkt testa nått innan BIM? :)

Ja jag testar nog äl+10, det är då jag brukar plussa vid graviditet. Varken jag eller mannen kan vänta längre ;)
Svar på tråden BIM augusti 2019