BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Men sex dagen innan äl är ju toppen! Jag siktar på det denna äl, just för att de ska ligga och vänta på ägget. Förra och förrförra cykeln fick vi "bara" till det på äl-dagen, och blev inte gravid. Simmarna kan ju ha missat chansen att nå ägget pga man inte vet exakt när på dagen det släpper samt hur snabbt de simmar dit :) Skulle kännas bra om de denna cykel låg och väntade på ägget :) Håller tummarna för er också!
Fick ett starkt positivt ägglossningstest idag (första ggn efter mf i maj) :D vi fick till det igår och jag hoppas kunna tigga till mig ett myspys idag ;)
På måndag ska vi bila till Stockholm (och över till Estland) med ett annat par i en vecka, så då blir det kanske inte så mycket mys.
Hoppas att igår och kanske idag räcker :D
Fick ett starkt positivt ägglossningstest idag (första ggn efter mf i maj) :D vi fick till det igår och jag hoppas kunna tigga till mig ett myspys idag ;)
På måndag ska vi bila till Stockholm (och över till Estland) med ett annat par i en vecka, så då blir det kanske inte så mycket mys.
Hoppas att igår och kanske idag räcker :D
Hej tjejer. Lägger in mig i listan också. Blir 2a försöket för oss för 3e barnet.
8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234
3/8 NeoMio0322
4/8 LBP91
5/8: Hallonen80
6/8 FrokenF89 ,myrkrypet
8/8: Phoworray
9/8: Förstabarnet123
10/8 höstlöv123
11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad
12/8 Sofiakarin
14/8 Zyprexa, Annali85
17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren
19/8 jhms
21/8 Noraaaaa
8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234
3/8 NeoMio0322
4/8 LBP91
5/8: Hallonen80
6/8 FrokenF89 ,myrkrypet
7/8 Pusstuss
8/8: Phoworray
9/8: Förstabarnet123
10/8 höstlöv123
11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad
12/8 Sofiakarin
14/8 Zyprexa, Annali85
17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren
19/8 jhms
21/8
Nu när äl är över för denna gång så börjar ju tankarna om när man ska börja testa. Hur tänker ni kring detta? Jag var helt bestämd på att jag skulle vänta till bim+1 med tanke på förra månaden, men nu kommer ju testhuvudet igång igen ;) är så sugen att ta ett test om en vecka, är då på äl+10 vilken är den dagen jag brukar plussa om det tagit sig.
Nu när äl är över för denna gång så börjar ju tankarna om när man ska börja testa. Hur tänker ni kring detta? Jag var helt bestämd på att jag skulle vänta till bim+1 med tanke på förra månaden, men nu kommer ju testhuvudet igång igen ;) är så sugen att ta ett test om en vecka, är då på äl+10 vilken är den dagen jag brukar plussa om det tagit sig.
Jag uppdaterar BIM listan lite då och då. Jag gör det genom datorn för när man gör med telefonen så kan man inte ta bort mellanrum och listan blir så himla lång då.
27 stycken är vi just nu! Lycka till allihoppa!