• Monkan93

BIM augusti 2019

Hej! Hoppar in här :) 
    Gravid på första försöket men fick MF 21/5. Därefter en mycket märklig cykel med sen ÄL 21/6.
    Detta blir tredje försöket, så hoppas på tredje gången gillt! :) BIM 2/8

BIM lista

1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss

2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93

5/8: Hallonen80

8/8: Phoworray

9/8: Förstabarnet123

11/8: Nicciz
  • Monkan93

Fick ett starkt positivt ägglossningstest idag (första ggn efter mf i maj) :D vi fick till det igår och jag hoppas kunna tigga till mig ett myspys idag ;)

På måndag ska vi bila till Stockholm (och över till Estland) med ett annat par i en vecka, så då blir det kanske inte så mycket mys.

Hoppas att igår och kanske idag räcker :D

• Monkan93
    Freya18 skrev 2019-07-21 09:45:44 följande:
    Vad skönt att ägglossningen är igång igen efter missfallet. Att kroppen är i fas igen. :)

Det borde räcka bra med myspys dagen innan och på självaste ägglossningsdagen. Sen blir det säkert skönt och åka iväg på en resa och få koncentrera sig på annat också. Vi ska nog också åka iväg nånstans imorgon. Hyra en stuga eller nåt.

Jag ska försöka att inte analysera så mycket på symptom denna gång, är bara på ÄL+4 och hittills så har hjärnan bara tänkt på bebis, bebis, bebis.. eehh. Går så där.
    Ska bli jätteskönt att åka iväg :) Vi försöker inte att tänka på det för mycket, utan tar det lite som det kommer. Men min hjärnan är också verkligen bebis, bebis, bebis ändå! Haha!

• Monkan93

ÄL+7 och ojojoj vad brösten ömmar, haha. Hoppas hoppas!! Tog ett test i morse om var negativ, men det var ganska vämtat :)

• Monkan93
    Sandbergjosefine skrev 2019-07-28 13:20:34 följande:

Originalbilden, tycker att det är rosa-aktigt, inte grått i alla fall

Jag ser något rosa där! :D
  • Monkan93
    Sandbergjosefine skrev 2019-07-28 13:20:34 följande:

Originalbilden, tycker att det är rosa-aktigt, inte grått i alla fall

Jag ser något rosa där! :D
  • Monkan93

Jag har tyvärr inga test för early så tog ett vanligt nu precis. Och jag tror banne mig att det är ett litet streck där. Supersvagt, så det kan ju vara ett spök, men fortsättning följer i morgon :D hoppas!!!

• Monkan93

ÄL+10 och kanske en antydan till streck precis som igår .

Sist jag plussade så var det på ÄL+13/BIM+1 så jag är ju alldeles för tidig med testandet egentligen, hahah. Men man kan ju inte låta bli!

• Monkan93

Idag fick jag mitt pluss!!! Min sambo sover fortfarande, längtar tills han vaknar så jag kan berätta! :D ÄL+11/BIM-1

• Monkan93

Tack så mycket alla!! <3 <3
    Vi har inte försökt länge alls, detta var tredje försöket. Första försöket blev ett missfall i v. 7 så nu håller vi alla tummar vi har att det vill sig hela vägen denna gången, då vi inte har barn sedan tidigare :)

Lycka till alla!! Jag hoppas på många härliga plus denna månaden! <3

• Monkan93
    Lejoninnan37 skrev 2019-08-03 07:41:34 följande:

Morgonens resultat :D

Grattis!! :D
Svar på tråden BIM augusti 2019