BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Välkomna alla nya till tråden!
Idag är jag på ÄL+7. Har faktiskt gått relativt bra och inte tänka på symptom och så. Har varit väldigt upptagen så kanske därför. Känns inte som att en eventuellt graviditet kan vara på gång, men än är det för tidigt och veta. Håller tummarna på ett mirakel (har supersvårt att bli gravid).
Är det nån mer som planerar en 3a?
Om inte sambon hade velat vara med att läsa av ett test gemensamt, så hade jag nog börjat testa från äl+10 typ!! :D Nu väntar vi tills BIM/BIM har passerats :/ Han tänker ju tråkigt men logiskt, att "ingen vits att testa för tidigt, vi avvaktar tills mensen är sen"
Jag hade nog gått bananas med test annars.... :P
Vet inte exakt när äl var då jag inte testar men skulle tro att jag är på äl+8 ungefär idag. Tror bim blir 1/8 men tror äl kom tidigare denna månad än förra och därmed kan nog cykeln bli lite kortare så att det kan bli bim sista dagarna i juli istället.
Känner jag efter för symptom så är jag lite trött men framförallt har jag börjat ha ilningar i brösten. Det är helt nytt för mig. Någon som känner igen det som gravidsymptom? Ingen direkt molvärk i livmodern än så länge, det hade jag förra cykeln men då kom ju mensen så det ser jag inte som ett symptom för mig. Håller verkligen tummarna för oss alla!
Vi planerar en 3:a
Har två pojkar på 5&16!! Är 39 år ?för?gammal kanske men tar det så tar det tänker vi.
Har inte haft ngn stegring alls och sen plötsligt fullt utslag 6h senare. Brukar inte riktigt ha så men är mest glad för att kroppen fungerar på ngn form av nivå
Åh, det här är så frustrerande... Jag brukar ha en cykel på 28-29 dagar, och nu försöker jag hitta min ägglossning. Enligt Flo är jag på äl -2 idag (cd 11), och jag har tagit ältester både igår och idag - men idag är det svagare? Ska ta ett imorgon igen och se om det är ännu svagare då, i så fall hade jag väl supertidig ägglossning, eller så var urinet bara för utspätt nu, jag vet inte riktigt. Bifogar bild på testerna så får ni gärna komma med input. Fortsättning följer imorgon i alla fall!
Äh vaf... Bilden verkar inte vilja följa med... :/ nåja, ni får föreställa er, haha.
Mmm..och mina ägglossningstest har gett noll utslag men glad gubbe på CB.
Ändrade mig i BIM-listan, jag måste har räknat helt galet, har inte BIM den 6/8 utan den 1278