BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Nu när äl är över för denna gång så börjar ju tankarna om när man ska börja testa. Hur tänker ni kring detta? Jag var helt bestämd på att jag skulle vänta till bim+1 med tanke på förra månaden, men nu kommer ju testhuvudet igång igen ;) är så sugen att ta ett test om en vecka, är då på äl+10 vilken är den dagen jag brukar plussa om det tagit sig.
Jag har bim dagen innan vi åker hem från semestern. Tänkte ta med mig ett test men vill inte få veta de (varken minus eller plus) inne på toan hos svärmor! Så jag ska hålla mig till bim +1 denna gång. Brukar plussa på -4 så detta blir svårt xD
Jag uppdaterar BIM listan lite då och då. Jag gör det genom datorn för när man gör med telefonen så kan man inte ta bort mellanrum och listan blir så himla lång då.
27 stycken är vi just nu! Lycka till allihoppa!
Har hängt på sedan BIM mars, fortfarande inget plus. Augusti är försök nr 9. Börjar bli sjukt less på att bli besviken varje gång..
Hur länge har ni andra försökt?
Har hängt på sedan BIM mars, fortfarande inget plus. Augusti är försök nr 9. Börjar bli sjukt less på att bli besviken varje gång..
Hur länge har ni andra försökt?
Nu när äl är över för denna gång så börjar ju tankarna om när man ska börja testa. Hur tänker ni kring detta? Jag var helt bestämd på att jag skulle vänta till bim+1 med tanke på förra månaden, men nu kommer ju testhuvudet igång igen ;) är så sugen att ta ett test om en vecka, är då på äl+10 vilken är den dagen jag brukar plussa om det tagit sig.
För oss blir det tredje försöket (skrev fel i inlägget ovan) men har 2 barn sen innan som båda blev till på första försöket så känns ändå stressande.. Hoppas augusti är allas vår tur <3
Om inte sambon hade velat vara med att läsa av ett test gemensamt, så hade jag nog börjat testa från äl+10 typ!! :D Nu väntar vi tills BIM/BIM har passerats :/ Han tänker ju tråkigt men logiskt, att "ingen vits att testa för tidigt, vi avvaktar tills mensen är sen"
Jag hade nog gått bananas med test annars.... :P
Om inte sambon hade velat vara med att läsa av ett test gemensamt, så hade jag nog börjat testa från äl+10 typ!! :D Nu väntar vi tills BIM/BIM har passerats :/ Han tänker ju tråkigt men logiskt, att "ingen vits att testa för tidigt, vi avvaktar tills mensen är sen"
Jag hade nog gått bananas med test annars.... :P