Digestive skrev 2019-08-05 11:33:02 följande:
Då ska vi se hur väl spegeln håller.
Åh, jag har noterat att det finns en och annan som hackat på den med den repertoar och de verktyg de har i sin rekvisita - kanyler med mera
Men tankefelet danskurshögern gör är att de inte inser att deras diskurs är inte är allenarådande på FL - att de i verkligheten finns ett flertal olika diskurserdär vissa inte är särskilt kompatibla.
Dock kan man lära sig en hel del av att försöka förstå främmande diskurser. Utan att skryta alltför mycket så anser jag att jag har rätt bra koll på den där diskursen där man alltid är förfördelad trots att man är sanningens främsta förkämpe
Att du anser nedanstående innebär inte nödvändigtvis att särskilt många fler än du räds åsikts- och folkkontrollen i samhället, på Youtube och på Familjeliv.
Och biter inte bashing så är det censur och åsiktskontroll som gäller. Man kör hellre med folkkontroll än att oliktänkande - som inte ens behöver vara extremer - får komma till tals.
Besvarar inte ökända provokatörer.
Däremot finns det goda möjligheter art skapa slutna forum på nätet där man tillsammans med likasinnade kan se sig som sanningens spjutspetsar som trakasseras av etablissemanget och enbart få medhåll av de andra spjutspetsarna