Digestive skrev 2019-08-04 21:47:02 följande:
Vänsterns talesman alltså. Se där!
Fantastiskt nog säger det mycket även på sitt orimliga vis. Det går nog inte att personifiera det vänsterorienterade etablissemanget bättre än så... liksom solidariteten i fråga.
Hur ser det dock ut med jaget här om man håller upp en spegel och för de sedvanliga pikarna från denna vänsterns talesman? - kan man undra i allmänhet.
Nja, det är min uppfattning om vänsterorienterade personer.
Vi är ofta betydligt mer individorienterade än t ex KDSD:gänget. Vi har t ex sällan synpunkter på modereringen av FL eller av Youtube till skillnad från KDSD:s Fideszinspirerade falang
Dessutom ser man sällan vänsterorienterade som kommer med påståenden som inte kan beläggas på annat sätt än att någon annan påstår sig ha hört talas om detta .
Men naturligtvis finns det undantag - jag känner personligen en KDSD:are som inte ständigt skyller på andra och som faktiskt skäms över de värsta snyftorgierna från gnällgånget.
Så att du uppfattar mig som talesperson beror uteslutande på att du valsar runt på en kollektivistisk dansbana - medan jag aldrig betraktar mig som talesperson för andra än mig själv.
Nåja, nu måste jag se till familjens och hundens behov. Snart börjar höstterminen för barnen och jag har funderingar på att hitta någon lämplig beteendekurs för hunden. Missförstå mig rätt - han skäller aldrig på andra men ibland kan det bli för mycket av revirpinkande.
Lycka till med dina studier, förresten