Varför försvinner yttrandefriheten mer och mer i Sverige?
Fler som tänkt på att yttrandefriheten håller på att försvinna? Det dyker upp nya lagar titt som tätt vars uppgifter är att strama åt yttrandefriheten mer och mer.
Fler som tänkt på att yttrandefriheten håller på att försvinna? Det dyker upp nya lagar titt som tätt vars uppgifter är att strama åt yttrandefriheten mer och mer.
Ja, fast som sagt, amningsinlägg och kroppsaktivism tas alltid bort, kränkande inlägg bedöms väldigt sällan som kränkande! Det ska till extremt mycket i så fall. Så ibland orkar den där lilla personalstyrkan åstadkomma rätt mycket ändå?
Haha jo giriga kvinnor har existerat och sexism hade förmodligen fortfarande funnits.
Nä, jag behöver inte konspirera mot min egen person.
Trodde det var lätt och förstå en så enkel sak.
Märkt jag som är kanten på en del diskussioner som är tabubelagda i någon grad.
Så kan jag skriva inlägg som blir borttagna, som är patetiska i regelbrott, då det inte existerar tom.
Men då är det tydligen någon som anmält mig, och lagt orden i mun på mig och sen blivit modererade.
Och sen den som sitter tar emot anmälan, är den personen olämplig för arbetet, jag skulle säga ja alldeles för ofta, då de är personliga och inte följer regler.
Familjeliv har varit hemska på detta förr.
Nä, jag behöver inte konspirera mot min egen person.
Trodde det var lätt och förstå en så enkel sak.
Ledsen det du pratar om har inte någon betydelse för nått mer än för dig att rikta om fokusen till nått annat.
Och sedan när betyder "Du är mycket för konspirationer har vi märkt." nått annat än att du är mycket för konspirationer?