• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • Mammamiao

Åååh hoppas!! Tack snälla för svaret <3

Maya 889 skrev 2019-04-24 15:26:47 följande:

Det ser onekligen positivt ut! :D Prova imorgon bitti igen! Håller tummarna för dig!

• Ketchup88

Jag tror jag borde få min mens vilken dag som helst nu. Räknar runt fredag. Testade idag när jag kom hem från jobbet för att jag va alldeles för nyfiken men det testet va väldigt negativt. Känns inte så hoppfullt för denna månaden. Men men än finns det kanske lite hopp. Man blir ju dock lite besviken när man läser inlägg om där folk har plussat flera dagar innan bim.

• Monkan93

Var också för nyfiken för att inte testa. Men dundernegativt. Är på ÄL+12.

Har haft typ mensvärk ända sedan ÄL, trött och ont i ryggen. Känner nästan aldrig något innan mens, men den borde komma när som helst nu.

• fannylinnea
    Mammamiao skrev 2019-04-24 15:27:10 följande:

Åååh hoppas hoppas att det inte är spökstreck. Åååh ska vänta 2 dagar och testa på fredag. Kanske blir det en 5-årig förlovningspresent till min man. Åååh hoppas!! Nu när ni också ser blev jag ännu mer säker på att det är ett streck. Hoppas <3

Åh, vilken present i så fall :) Jag behövde inte anstränga mig för att se strecket. Hoppas det är STARKT om någon dag!!! Glad för din skull!

Själv testade jag precis negativt. Ingen mens än. Inte ens mensvärk. Ja ja bara att vänta.
  • Mammamiao
    fannylinnea skrev 2019-04-24 19:55:49 följande:

Åh, vilken present i så fall :) Jag behövde inte anstränga mig för att se strecket. Hoppas det är STARKT om någon dag!!! Glad för din skull!

Själv testade jag precis negativt. Ingen mens än. Inte ens mensvärk. Ja ja bara att vänta.

Åh du ger mig hopp <3

Tack fina!!

Åhhh håll ut. Finns de som inte plussar förrän sent, kanske senare äl än du trott? <3 men ja... denna eviga väntan...:(
  • fannylinnea
    Mammamiao skrev 2019-04-24 20:31:20 följande:

Åh du ger mig hopp <3

Tack fina!!

Åhhh håll ut. Finns de som inte plussar förrän sent, kanske senare äl än du trott? <3 men ja... denna eviga väntan...:(

Du får uppdatera mig på hur det går :)<3

Ja fy vad stressande denna väntan är ;?(
  • Mammamiao

Hur mår du idag? Testat dig? Jag testads precis.... inte på morgonurin, skulle ju vänta till imorgon men gick inte... haha

Laddar upp i nästa inlägg!! <3

fannylinnea skrev 2019-04-25 08:24:57 följande:

Du får uppdatera mig på hur det går :)<3

Ja fy vad stressande denna väntan är ;?(

• Mammamiao

Nytt test idag. Inte på morgonurin, kunde såklart inte hålla mig...

Vad tycker ni? Ser starkare ut o verkligheten och mer än igår??

• fannylinnea
    Mammamiao skrev 2019-04-25 12:01:48 följande:

Hur mår du idag? Testat dig? Jag testads precis.... inte på morgonurin, skulle ju vänta till imorgon men gick inte... haha

Laddar upp i nästa inlägg!! <3

Hej! Jag har verkligen INGA symtom på nånting. Testade negativt i morse, med morgonurin. SUCK. Såg i syne från början och skrek på mannen, men det var bara in my head. Fick i alla fall tillbaka provsvaren från när jag tog blodprover - allt såg helt normalt ut och jag hade haft ägglossning. Det var en liten tröst i alla fall.

Men jag ser ett streck på ditt test. Och jag vet att det är så svårt att få med de där svaga strecken på bild. Åh hoppas verkligen att det är sant för dig <3
Svar på tråden BIM April