• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • Mammamiao

Fina <3 tack <33

Frekvens skrev 2019-04-18 23:04:41 följande:

Håller alla tummar för dig! <3

• Micka!

Ingen mens eller spottings än, bim 21, vad tror ni? Ser något, men svårt att veta vad det är?

• fannylinnea
    Micka! skrev 2019-04-19 05:36:02 följande:

Ingen mens eller spottings än, bim 21, vad tror ni? Ser något, men svårt att veta vad det är?

Jag ser ett svagt streck! :)
  • Ev95
    Micka! skrev 2019-04-19 05:36:02 följande:

Ser också svagt streck på dina test, grattis!!

Jag tog ett i morse och misstänker spöksträck då den är lite ljusare än din, aja jag är på BIM-2 så testar imorgon igen, blev gravid för 2 år sen men tyvärr gjorde jag en abort pga då pågående trauma, fick ett sent utslag på test den där gången minns dock inte hur sent men någon dag efter BIM fanns ett svagt streck..
  • Micka!
    fannylinnea skrev 2019-04-19 08:59:01 följande:

Jag ser ett svagt streck! :)

Vågar inte riktigt lita på testet än, ska testa imorgon med ett digitalt. Är jag gravid har bf 29 dec, känns som att jag får knipa tills 1 januari om det går......
  • Pollyp
    Micka! skrev 2019-04-19 06:35:45 följande:

Lite närmare....

Så såg mitt test också ut igår! Nu är mina stickor slut så jag får vänta och se om mensen dyker upp när den ska eller inte :)
  • Micka!
    Ev95 skrev 2019-04-19 09:04:37 följande:

Ser också svagt streck på dina test, grattis!!

Jag tog ett i morse och misstänker spöksträck då den är lite ljusare än din, aja jag är på BIM-2 så testar imorgon igen, blev gravid för 2 år sen men tyvärr gjorde jag en abort pga då pågående trauma, fick ett sent utslag på test den där gången minns dock inte hur sent men någon dag efter BIM fanns ett svagt streck..

Vågar inte riktigt lita på testet än....men tack :) du får testa imorgon igen....

quote=79575034][quote-nick]Pollyp skrev 2019-04-19 09:20:43 följande:[/quote-nick]Så såg mitt test också ut igår! Nu är mina stickor slut så jag får vänta och se om mensen dyker upp när den ska eller inte :)[/quote]

Spännande.... Klarar du av att vänta, jag tänkte köpa ett digitalt idag, så testar jag med 2 st imorgon!!
  • Pollyp

quote=79575034][quote-nick]Pollyp skrev 2019-04-19 09:20:43 följande:[/quote-nick]Så såg mitt test också ut igår! Nu är mina stickor slut så jag får vänta och se om mensen dyker upp när den ska eller inte :)[/quote]

Spännande.... Klarar du av att vänta, jag tänkte köpa ett digitalt idag, så testar jag med 2 st imorgon!!

[/quote]

Haha nej egentligen inte. Kommer säkert få ett infall och springa till apoteket. Men ska försöka hålla mig :D håller tummarna för dig!

Svar på tråden BIM April