BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Vågar inte riktigt lita på testet än....men tack :) du får testa imorgon igen....
quote=79575034][quote-nick]Pollyp skrev 2019-04-19 09:20:43 följande:[/quote-nick]Så såg mitt test också ut igår! Nu är mina stickor slut så jag får vänta och se om mensen dyker upp när den ska eller inte :)
Vågar inte riktigt lita på testet än....men tack :) du får testa imorgon igen....
quote=79575034][quote-nick]Pollyp skrev 2019-04-19 09:20:43 följande:[/quote-nick]Så såg mitt test också ut igår! Nu är mina stickor slut så jag får vänta och se om mensen dyker upp när den ska eller inte :)
HEJ! Ny här och har försökt läsa ikapp lite. Grattis till alla er som plussat! Jag o sambon har precis påbörjat vår resa. Detta är första försöket och BIM är 26:e. Det blir mitt fjärde barn men sambons första. Jag har haft molande värk i nedre delen av magen ända sen ÄL och nu har brösten blivit rejält ömma. Jag har oxå mindre matlust än vanligt. Spännande att se om de är PMS eller om vi har sån ofantlig tur så vi lyckats på första försöket :D Hur tidigt vågar man testa? Va har ni för erfarenheter av att testa tidigt?
Nytt test idag och ja nu får man väl förstå att det finns en liten där inne
Åååh grattis <3 vilken dag är du på idag?
Så såg mitt test också ut igår! Nu är mina stickor slut så jag får vänta och se om mensen dyker upp när den ska eller inte :)
Spännande.... Klarar du av att vänta, jag tänkte köpa ett digitalt idag, så testar jag med 2 st imorgon!!
Här är en som är på Bim +3 men pluset lyser med sin frånvaro ?. Fattar inget. Är alltid regelbunden på mensen. Hade sex på äl-dagen (tror jag), 29 mars flytningarna var som äggvita och trådig. Fick en ljusröd flytning/lite blod den 9 och sen en blödning i 2 dagar, mindre än vanlig mens. Hade då molande mensliknande värk som avtog lite efter blödningen. Pp Bm-dagen så återkom den molande mensliknande värken. Gravtest visade neg då. Haft massa graviditetsymptom: kissar mycket, humörsvängningar nånting, molande mensliknande värk, känt mig uppblåst m.m. Vad ska jag tro? Har aldrig hoppat över mens tidigare.
Noll karaktär på mig. Skulle avvakta med att köpa nya tester...
Men ja, jag skuttade iväg och köpte ändå. Se på fan! Jag är gravid...i chock!
bim-5 idag och toknegativt test. Är ju tidigt att testa men är lite av en testoman senaste månaderna... men känns inte som det gått vägen den här gången heller trots att min kropp går bananas och är inte som den brukar. Vill ju bara bli mamma, hur svårt ska det behöva va :(