BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Det låter lovande! :) Håller tummarna!
Jodp mina kära flickor:)
De är en graviditet:)
Morgon urinet idag....
Morgon urinet idag....
Morgon urinet idag....
Mitt hjärta rusar!!!
Vad tror ni om detta?
Jag har massor av symtom, men ville inte hoppas på för mycket innan testet visade att jag hade rätt och att symtomen inte bara var PMS.
Jag tog ett ClearBlue early igår som visade otroligt svagt, men något fanns där.
Det var så svårt att få en bild med bra fokus...
Mitt hjärta rusar!!!
Vad tror ni om detta?
Jag har massor av symtom, men ville inte hoppas på för mycket innan testet visade att jag hade rätt och att symtomen inte bara var PMS.
Jag tog ett ClearBlue early igår som visade otroligt svagt, men något fanns där.
Ja helt sprallig i kroppen, :) haha, förklarar nog mina ömma tuttar... Har vi nu då någon grupp för gravida?
Mitt hjärta rusar!!!
Vad tror ni om detta?